SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Kampány: férfimodell nyomtat pirítósokra


Adweek: Kampány: férfimodell nyomtat pirítósokra
2016-08-05 19:11 | N4b



Az UnbelievaBot bármilyen képet rányomtat a kenyérre

Az I Can't Believe it's Butter nevű amerikai margarinmárka új reklámfilmjében feltűnik egy kenyérpirító, amivel a brand régi-új kampányarca, a férfimodell Fabio a saját arcát nyomtatja a pirítósokra - olvasható az ADWEEK-en.

Az ördöngős kenyérpirító nem csak a copywriteri fantázia szüleménye. Tényleg elkészítették. Wifin keresztül lehet elküldeni rá a képet, amit a kenyéren akarunk viszontlátni. "A gép bármit kinyomtat" - írja a szakportál. Kereskedelmi forgalomban viszont nem kapható, de a márkánál azt ígérik, hogy sokféleképpen fogják még használni.
Fabio egyébként dolgozott már együtt az I Can't Believe it's Butterrel. A 90-es években számos kampánynak volt a főszereplője, az egyikben például saját maga vajszobrából szabadult ki.









TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!