SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Hőmérsékletre változó OOH kampány a Diageo-tól


Marketinginfo.hu: Hőmérsékletre változó OOH kampány a Diageo-tól
Külföld | 2015-06-10 15:32 | N4b



A brit Diageo italgyártó olyan óriáskivetítőkön reklámozta a Pimm's nevű koktélitalát, amely 21 fokos hőmérséklet felett aktivizálódott.

A kivetítőre a koktélt tartalmazó imagefotó, és a kampányüzenet mellé került egy hőmérő kijelző is. A kampány az Ocean Outdoor 12 kivetítőjén kapott helyet Londonban és Birminghamben és 10 napig tartott.

A hőmérséklet kijelzőt a Liveposter biztosította.
Joanna Segesser, a Pimm's vezető márkamenedzsere elmondta, a brit köztudatban a márka rendkívül erősen kapcsolódik a nyári szabadidőhöz és a kikapcsolódáshoz, ezért választották ezt a médiamegjelenést - áll a Posterscope összefoglalójában.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!