|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Szelfizéssel segíthetik a fesztiválozók az autizmussal élőket
OUTDOOR/INDOOR
MOL: Szelfizéssel segíthetik a fesztiválozók az autizmussal élőket
2019-07-03 06:34 | PRO Kommunikációs Kft.
Idén nyáron is segíthetik a fesztiválozók az Út a Mosolyért Alapítványt azzal, hogy az #együttazautistákért hashtaggel posztolják a fesztiválélményeikről készült fotóikat a közösségi médiában. A MOL ugyanis minden egyes feltöltött kép után 500 Ft-tal támogatja az alapítvány aktuális kezdeményezését, az első Autista Krízis Ház és Oktatási Központ létrehozását. A 2019-es fesztiválszezonban is meghirdette népszerű jótékonysági akcióját az Út a Mosolyért Alapítvány. A Telekom VOLT, a Balaton Sound, a Sziget és a Strand fesztivál látogatói rendkívül egyszerűen, mindössze az eseményen készült fotóik feltöltésével segíthetik az alapítvány aktuális célkitűzését, az első Autista Krízisház és Oktatási Központ létrehozását. Nagyon fontos, hogy a fényképeket az együttazautistákért hashtaggel megjelölve osszák meg a közösségi média felületeken, mert így a MOL felajánlásának köszönhetően minden egyes kép után 500 Ft adományban részesül az alapítvány. A fesztiválokon hostessek is segítik az akciót, nagyméretű fényképkeretekkel teszik még egyedibbé a résztvevők fotóit. Az együttazautistákért hashtaget használó képfeltöltők között minden fesztivál után értékes nyereményeket sorsolnak ki, így a kezdeményezést fényképükkel támogatók akár 2020-as fesztiválokra szóló 1 hetes VIP bérleteket, Dorko cipőket és egyhétvégés BMW/Mini tesztvezetést is nyerhetnek. Az Út a Mosolyért Alapítvány jelenlegi célkitűzése az első Autista Krízis Ház és Oktatóközpont létrehozása. A központban szakszerű és hatékony segítséget tudnak majd nyújtani a súlyos autizmussal élő személyeknek és családjaiknak, valamint tanulási, tapasztalatszerzési lehetőséget biztosítanak a szakemberek számára, a Heim Pál Gyermekkórház, az Autisták Országos Szövetsége és az Autizmus Általános Iskola munkatársainak szakmai közreműködésével. "Az autizmussal élő emberek sok odafigyelést és törődést igényelnek, speciális élethelyzetüket leginkább a fiatalok érthetik meg, hiszen ők alkotják a társadalom legnyitottabb csoportját. Ezért is számítunk tehát rájuk, hogy idén a fesztiválozás egyszerre szóljon a szórakozásról és a jótékonykodásról. Elhatároztuk, hogy az idén is biztosítjuk számukra ezt a támogatási lehetőséget, a MOL-nak pedig ezúton is nagyon köszönjük, hogy minden egyes feltöltött kép után 500 Ft-tal járul hozzá céljaink megvalósításához" - nyilatkozta Szijjártó-Nagy Szilvia, a kiemelten közhasznú Út a Moso lyért Alapítvány elnöke. Az alapítvány céljait a fesztiválszezonon kívül is, egész évben támogathatják az adományozók a 13616-os adományvonal segítségével, hívásonként, illetve sms-enként 500 forinttal.
mol_uta01.jpg (399.25 kB)
mol_uta02.jpg (788.98 kB)
mol_uta03.jpg (642.59 kB)
mol_uta04.jpg (322.76 kB)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
grill | Fóliázás | lámpa | motor | textíliák | Airbnb | elektromos kerékpár | terasz | informatikai eszközök | olasz divat | dekoráció | méz | játékpiac | építőipar | jégkorong | Olaszország | lakáskiadás | család | coaching | gyerekszoba | Bridgestone Tatabánya | emeletes ágy | sport | E.ON
|
PARTNEREINK
|