A Liszt Ünnep Nemzetközi Kulturális Fesztivál imidzskampánya
|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Hatrészes plakátkampánnyal hirdeti magát a Liszt Ünnep
OUTDOOR/INDOOR
: Hatrészes plakátkampánnyal hirdeti magát a Liszt Ünnep
2023-09-12 10:57 |
A Liszt Ünnep Nemzetközi Kulturális Fesztivál imidzskampánya
Az eseménysorozaton zenetörténeti bemutatók, legendás együttesek és kortárs produkciók idézik meg a fesztivál névadója, Liszt Ferenc szellemiségét. A citylight kampány 2023. szeptember 15-ig fut Budapest közterületein, a Liszt Ünnep Nemzetközi Kulturális Fesztivál kreatívjai 550 plakáthelyen láthatóak városszerte. A fesztivál harmadik éve mutatja be a magyar és nemzetközi kulturális élet legfrissebb alkotásait. A fiatalnak számító eseménysorozat kommunikációjának célja, hogy az általa használt arculat, így a Liszt Ünnep mint márka összekapcsolódjon a méltán elismert fellépők nevével. A kampányban használt hat markáns, egymástól jól elkülönülő és az eseménysorozat arculatában is visszaköszönő szín a fellépők és programok sokszínűségét hivatott képviselni. A koncepció szerint a hat színhez hat különböző műfajban alkotó művész társul. A művészek kiválasztása során fontos szempont volt, hogy hazai és nemzetközi szinten is kiemelkedő magyar alkotók reprezentálják az eseménysorozatot és annak összművészeti jellegét:
A kreatívokon megjelenő szimbólumokat minden esetben egyedileg gyártották, a formák kontúrját pedig mind a harminchat elemen kézzel festették meg a készítők. A Müpa Táncpróbatermében zajló fotózás három teljes napot vett igénybe. Nemcsak a kreatív arculat kialakítása során, de a kapcsolódó sajtóesemény megszervezésekor is arra törekedtek a szervezők, hogy a fesztivál vezérmotívumát reprezentálva Liszt Ferenc szellemiségét idézzék meg. Ennek érdekében elrugaszkodtak a megszokott sajtótájékoztatók kereteitől, és egy játékkal fűszerezett, élményszerű sajtóreggeli keretében ismertették a teljes programot. Az esemény helyszínéül szolgáló Három Holló kávéházra sem véletlenül esett a választásuk: a környék különleges jelentőséggel bírt Liszt életében, hiszen egykori szolgálati lakása éppen a kávéháztól pár lépésnyire található Belvárosi Plébániatemplomra nézett, a mélyen vallásos zeneszerző legnagyobb megelégedésére. A reggeli során Liszt Ferenc egyik kedvenc időtöltését is felelevenítették, és játékos kártyapartira invitálták az újságírókat. A kifejezetten az eseményre kreált, "Liszt römi" fantázianévre keresztelt játékhoz egyedi, a fesztivál arculati elemeit viselő, a programokhoz és a fellépő művészekhez kapcsolódó franciakártya-paklik készültek, amelyeket a meghívott újságírók az esemény után magukkal is vihettek emlékül.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
jégkorong | coaching | terasz | Airbnb | grill | lámpa | építőipar | motor | elektromos kerékpár | Fóliázás | textíliák | olasz divat | játékpiac | dekoráció | Pesterzsébeti Mentőállomás | Olaszország | méz | E.ON | informatikai eszközök | család | lakáskiadás | Bridgestone Tatabánya | Knorr-Bremse | sport
|
PARTNEREINK
|