|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Nagyobb márkaaktivitás ajánlott a reptereken
OUTDOOR/INDOOR
![]() ![]()
Médiainfo: Nagyobb márkaaktivitás ajánlott a reptereken
2016-04-28 22:10 | N4b
A Nielsen tanulmánya szerint a márkák sokkal nagyobb tömegeket érhetnének el, a lokáció alapú mobilkommunikációval a repülőtereken. A repülőterek ideális környezetnek tekinthetők üzleti úton lévők és nyaralni indulók elérésére - olvasható a Nielsen felmérésben, amit a Clear Channel Outdoor felkérésére végeztek az USA-ban. A tanulmány áttekinti a reptéri kommunikáció eszközeit, a digitális OOH-t, az óriásplakátokat, és az interaktív megoldásokat. Az üzleti úton lévő és nyaralni induló megkérdezettek több mint háromnegyede mondta, hogy észlelte a reptéri digitális reklámokat, és több mint egyharmaduk állította, hogy látogatott már meg olyan site-ot vagy app-ot, amire egy reptéri hirdetés hívta fel a figyelmét. A tanulmány arra is rámutat, hogy az utazók 80 százaléka folyamatosan internet kapcsolatban van a reptéren (jórészt WiFi), ez a magas arányú online elérhetőség pedig remek lehetőséget kínál a mobileszközökre irányuló, célzott hirdetéseknek. A reptéren internetezők és mobilnetezők szállodai és utazási ajánlatokra, valamint elektronikai eszközökre, például fényképezőgépekre keresnek rá. Az üzleti úton lévőket főleg az utazási infók, és a laptopok, tabletek, okostelefonok érdekelték. A megkérdezettek 60 százaléka szerint a reptéri üzletek csak kiváló minőségű termékeket árulnak. A Nielsen kutatása 2169 fő megkérdezésével készült, online formában - foglalta össze a Screenmedia Daily. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
bútorgyártás | dekoráció | üzleti siker | ALDI | ajtó | 57. Kékszalag | lakberendezés | SPAR | tok | első cipő | Autókulcs | napelem | gyerekszoba | Bátor Tábor | oregánóolaj | baba fejlődés | Raiffeisen Nagydíj | Lidl | vendéglátóipar | matrica | AI technológia | Környezetbarát tálak | légzés | E.ON
![]() |
PARTNEREINK
|