|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Nagyobb márkaaktivitás ajánlott a reptereken
OUTDOOR/INDOOR
Médiainfo: Nagyobb márkaaktivitás ajánlott a reptereken
2016-04-28 22:10 | N4b
A Nielsen tanulmánya szerint a márkák sokkal nagyobb tömegeket érhetnének el, a lokáció alapú mobilkommunikációval a repülőtereken. A repülőterek ideális környezetnek tekinthetők üzleti úton lévők és nyaralni indulók elérésére - olvasható a Nielsen felmérésben, amit a Clear Channel Outdoor felkérésére végeztek az USA-ban. A tanulmány áttekinti a reptéri kommunikáció eszközeit, a digitális OOH-t, az óriásplakátokat, és az interaktív megoldásokat. Az üzleti úton lévő és nyaralni induló megkérdezettek több mint háromnegyede mondta, hogy észlelte a reptéri digitális reklámokat, és több mint egyharmaduk állította, hogy látogatott már meg olyan site-ot vagy app-ot, amire egy reptéri hirdetés hívta fel a figyelmét. A tanulmány arra is rámutat, hogy az utazók 80 százaléka folyamatosan internet kapcsolatban van a reptéren (jórészt WiFi), ez a magas arányú online elérhetőség pedig remek lehetőséget kínál a mobileszközökre irányuló, célzott hirdetéseknek. A reptéren internetezők és mobilnetezők szállodai és utazási ajánlatokra, valamint elektronikai eszközökre, például fényképezőgépekre keresnek rá. Az üzleti úton lévőket főleg az utazási infók, és a laptopok, tabletek, okostelefonok érdekelték. A megkérdezettek 60 százaléka szerint a reptéri üzletek csak kiváló minőségű termékeket árulnak. A Nielsen kutatása 2169 fő megkérdezésével készült, online formában - foglalta össze a Screenmedia Daily.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
elektromos kerékpár | jégkorong | gyerekszoba | E.ON | olasz divat | játékpiac | dekoráció | grill | építőipar | méz | Airbnb | motor | Bridgestone Tatabánya | lakáskiadás | terasz | textíliák | informatikai eszközök | coaching | Olaszország | emeletes ágy | lámpa | család | sport | Fóliázás
|
PARTNEREINK
|