SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Reklámfelületté vált a skót Loch Ness


Marketinginfo.hu: Reklámfelületté vált a skót Loch Ness
Külföld | 2016-03-10 17:32 | N4b



A híres skót felföldi Loch Ness látogatói furcsa dolgokat láthatnak mostanában a tóban és annak környékén, köszönhetően a Cadbury húsvéti meglepetésének.

A három, a tóba helyezett lila óriástojás olyan sziluettet ábrázol, amelyek az állítólagos szörny mutatott magából, amikor részben kiemelkedett a vízből. Adrian Shine Loch Ness szakértő elmondta, valóban csodálatos látvány fogadja a tóhoz érkezőket, de mindenkit megnyugtatott, nem a szörny emelkedik ki a vízből, hanem három hatalmas Cadbury húsvéti óriástojás.

Claudia Miceli, a Cadbury senior brand managere viccesen hozzátette, úgy gondolják, a húsvéti nyúl a helyi barátjának, a loch ness-i szörnynek hagyta ott a tojásokat, ajándékba. A Cadbury munkatársai gondoltak a turistákra is, így a környéken számos Cadbury finomságot rejtettek el számukra. A köztéri akció a széleskörű Cadbury Húsvét kampány része. Miceli hozzátette, a Cadbury évek óta része a családok húsvéti ünnepeinek, a mostani tojásvadászattal is ezt szeretnék tovább erősíteni - idézte a menedzsert a Pioneering OOH.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!