|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | Hulladékkezelési stratégia a Coca-Cola-tól
FELELŐSSÉG
![]()
MTI: Hulladékkezelési stratégia a Coca-Cola-tól
2018-01-25 20:53 |
Új globális hulladékkezelési stratégiát hirdetett a Coca-Cola, a világ legnagyobb üdítőital-gyártója. Csomagolási gyakorlatának gyökeres átalakításával az atlantai székhelyű vállalatnak az a célja, hogy 2025-ig csomagolóanyagai 100 százalékban újrahasznosíthatók legyenek, 2030-ig pedig 100 százalékra növelje palackjai visszagyűjtési és újrahasznosítási arányát. "Bolygónk a csomagolási hulladékok problémájával küzd, így felelős vállalatként támogatnunk kell e kihívás megoldását. A hulladékmentes világ megvalósítható. Mi épp erre vállalkoztunk, és arra buzdítunk másokat is, hogy csatlakozzanak hozzánk" - mondta James Quincey, a Coca-Cola elnök-vezérigazgatója. A meghirdetett Hulladékmentes Világ (World Without Waste) névre hallgató globális stratégia a Coca-Cola fenntarthatósági erőfeszítéseinek következő lépése. A vállalat 2015-ben, a tervezettnél öt évvel korábban elérte és túl is szárnyalta azon célkitűzését, hogy az üdítőitalaiban felhasznált vizet 100 százalékban visszapótolja a víznyerő helyeken. A Coca-Cola Magyarországon forgalmazott PET-palackjai már most is 100 százalékban újrahasznosíthatóak, a hazai gyártás során felhasznált műanyag mennyisége pedig 15 százalékkal csökkent az utóbbi pár évben. Az újrahasznosított műanyag aránya jelenleg átlagosan 20 százalék, melyet 2030-ig 50 százalékra terveznek növelni Magyarországon. A Coca-Cola a világ legnagyobb üdítőitalokat gyártó vállalata, több mint 500 szénsavas és szénsavmentes márkájával a világ több mint 200 országában van jelen. A palackozó partnerekkel közösen a Coca-Cola rendszerében több mint hétszázezren dolgoznak. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
ajtó | üzleti siker | ALDI | E.ON | napelem | Lidl | akkumulátor | SPAR | baba fejlődés | légzés | Raiffeisen Nagydíj | Környezetbarát tálak | dekoráció | oregánóolaj | AI technológia | gyerekszoba | bútorgyártás | Autókulcs | lakberendezés | matrica | 57. Kékszalag | Bátor Tábor | tok | első cipő
![]() |
PARTNEREINK
|