SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | Az Unilever is csatlakozott a Green Pledge-hez


Unilever: Az Unilever is csatlakozott a Green Pledge-hez
2023-02-10 13:08 | Noguchi



Magyarországi reklámtevékenységét érintő környezetvédelmi és fenntarthatósági vállalást tett a társaság.

Az Unilever Magyarország is csatlakozott az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), valamint a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által életre hívott Green Pledge kezdeményezéshez.

E környezetvédelmi és fenntarthatósági kezdeményezés lényege, hogy a csatlakozók - mint a reklámipar szereplői - saját működésük során figyelmet fordítanak a fenntarthatósági szempontokra, illetve törekednek arra, hogy ez a gondolkodásmód megjelenjen a reklámok megvalósításának folyamatában is, a tervezés egyes lépéseitől a kivitelezésen át a reklámok közzétételéig.

A vállalások egyebek közt kiterjednek például arra, hogy az érintettek a reklám készítésének és gyártásának folyamata során különös figyelmet fordítanak az ökológiai lábnyom minimalizálására; a reklámban nem mutatnak be a természetes erőforrások indokolatlan pazarlását tartalmazó képi elemet; a reklám kivitelezése során kerülik és a reklámban sem mutatnak egyszer használatos eldobható műanyag kellékeket, pl. műanyag bevásárlótáskát, szívószálat; illetve kiemelt figyelmet fordítanak a szerepeltetett állat "állati méltóságának" megtartására és annak megfelelő ábrázolására is.

Azt, hogy egy adott reklámnál használható-e a Green Pledge, azaz a konkrét projekt megfelel-e a Green Pledge elveinek, a három alapító szervezet képviselőiből álló szakmai zsűri bírálja el.

"Nagy öröm és büszkeség a számunkra, hogy csatlakozhattunk a Green Pledge kezdeményezéshez. Az Unilevernél elkötelezettek vagyunk a fenntarthatóság mellett, ez az elkötelezettségünk pedig az üzleti működésünk minden területére kiterjed, a termeléstől kezdve a csomagoláson át egészen addig, hogy miként kommunikálunk a fogyasztókkal. Reklámjainkon keresztül is arra törekszünk, hogy hozzájáruljunk egy igazságosabb, társadalmilag befogadóbb világhoz, hozzájárulva azon célunk megvalósításához, hogy mindennapossá tegyük a fenntartható életmódot" - mondta Alberto Di Leo, az Unilever Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

Mindez jól kiegészíti az Unilever 2021-ben tett globális kötelezettségvállalás-csomagját, amelynek célja, hogy a társadalom igazságosabb és befogadóbb legyen. Ennek részeként a társaság egyebek között vállalta, tovább növeli az olyan hirdetések számát, amelyek megmutatják az emberek sokszínűségét mind a képernyőn, mind pedig a kamera mögött.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!