SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | Rózsaszín kampányt indított egy hazai ügynökség


Starpath Agency: Rózsaszín kampányt indított egy hazai ügynökség
2023-05-19 10:03 |



Starpath Agency
Egyre több fiatal érintett a daganatos megbetegedésekben Magyarországon.

20-45 éves korosztályt célzó nonprofit kampány indult a rendszeres rákszűrés népszerűsítése érdekében

A KSH adatai szerint 2021-ben 30 593-an haltak meg rosszindulatú daganatos megbetegedésben Magyarországon. A szakemberek szerint az egészségtudatos életmód és a szűrővizsgálatokon való részvétel kiemelt szerepet játszik a betegség megelőzésében. Magyarországon azonban, főként a fiatalabb korosztály körében még mindig rendkívül alacsony a szűrési hajlandóság. A 20-45 év közöttiek rendszeres rákszűrésének fontosságára hívja fel a figyelmet egy nemrégiben indított, 2023. június 30-ig tartó online kampány, amelyhez bárki ingyenesen csatlakozhat.

A rendszeres rákszűrés életet menthet

A becslések szerint Európában a rosszindulatú daganatok miatt bekövetkezett halálesetek közel fele elkerülhető lenne az Európai Rákellenes Kódex ajánlásainak betartásával, melynek kiemelt pontjai között szerepel az egészséges életmód és a rákszűréseken való rendszeres részvétel.

"Azért hívtuk életre a #pinkseries kampányt, hogy felhívjuk a 20-45 év közötti nők és férfiak figyelmét a rákszűrés fontosságára és ösztönözzük őket a szűrővizsgálatokon való aktív részvételre. A korai stádiumban felismert daganatos megbetegedések esetén ugyanis jóval nagyobb a gyógyulás esélye." - avat be a részletekbe Csiki Anita, a rákszűrést népszerűsítő kampány ötletgazdája, a Starpath Agency tulajdonosa.

Összefogásra van szükség: Bárki csatlakozhat a kampányhoz és népszerűsítheti a rákszűrés fontosságát

A 2023. június 30-áig tartó figyelemfelhívó eseményhez bárki csatlakozhat. Ehhez mindössze egy rózsaszín hátterű/színvilágú fényképre vagy videóra van szükség, amit a kampányhoz kapcsolódó hashtaggel ellátva tölthetnek fel az érdeklődők a saját közösségi média oldalaikra.

"Büszkék vagyunk arra, hogy egy neves szépségápolási márka is a kampányunk mellett áll és egyetért annak céljával. Az összefogás és a közösségi média ereje segítségével reméljük, hogy az üzenetünk minél több emberhez eljut, így hozzájárulva a daganatos megbetegedések korai felismeréséhez és a gyógyulás esélyének növeléséhez." - zárta gondolatait Csiki Anita.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!