SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | Fenntarthatóság a Coca-Cola-nál


Coca-Cola: Fenntarthatóság a Coca-Cola-nál
2017-09-13 16:55 | Uniomedia Communications



Már negyedik egymást követő éve szerepel a Coca-Cola HBC csoport a Dow Jones Fenntarthatósági Index élén.

A Coca-Cola HBC Csoport, a The Coca-Cola Company egyik vezető palackozóvállalata, a negyedik egymást követő évben került a Dow Jones Fenntarthatósági Index élére az italgyártó vállalatok között. 2016-ban különösen a munkaügyi gyakorlatok, a feltörekvő piacokkal kapcsolatos stratégiák, az egészség és táplálkozás, valamint a környezetvédelem terén felmutatott kiemelkedő fenntarthatósági teljesítményével a Vállalat összesen 90 pontot ért el - ez 38 ponttal több, mint az iparági átlag.

Az év folyamán a Coca-Cola HBC folytatta környezeti hatásai minimalizálását, és tovább munkálkodott azon, hogy partnereivel együttműködésben, egy fenntartható értéklánc kialakításával a pozitív változás élére álljon, és a közösségek támogatásával javítsa azok általános jólétét.

A korábbi évek fejlesztéseinek köszönhetően 2016-ban 3%-kal esett vissza az egy liter ital előállításához szükséges víz mennyisége. Az energiafelhasználási arány szintén 5%-kal csökkent, ami azt jelenti, hogy a vállalatnak kevesebb energiára van szüksége egy liter ital előállításához. Az általunk piaci forgalomba hozott összes csomagolóanyag 37%-át sikerült visszagyűjtenünk újrahasznosításra 2016-ban.

A Coca-Cola HBC Csoport körülbelül 600 millió fogyasztót szolgál ki három kontinens 28 kiépített, fejlődő és feltörekvő piacán. 2016 folyamán 294 civil szervezettel együttműködve 7,3 millió eurót - adózás előtti eredményünk 1,6%-át - fektettünk a közösségek jólétének javítására irányuló, a környezet- és vízgazdálkodásra, valamint ifjúságfejlesztésre fókuszáló kezdeményezésekbe.

2016 fenntarthatósági eredményei számokban:
 
  • 31.083 munkavállaló
  • 35.000 beszállító az értékláncban
  • 3,1 milliárd eurónyi kifizetés a beszállítók felé
  • 281 millió euró befizetett adó
  • 6%-kal kevesebb közvetlen széndioxid-kibocsátás az előző évhez képest
  • 33%-kal kevesebb vízveszteség egy liter legyártott ital után az előző évhez képest
  • 88%-os értékelés a fenntartható munkavállalói elkötelezettség terén








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!