|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | A KKV-k nyitottak export tevékenységük növelésére
KUTATÁS
![]()
UPS: A KKV-k nyitottak export tevékenységük növelésére
2017-02-03 06:06 | Noguchi
A UPS európai KKV-k export tevékenységét vizsgáló éves kutatása (UPS European SME Exporting Insights) közel tizenháromezer európai kis- és középvállalat tulajdonosának véleményét tükrözi. Az adatok tanúsága szerint egyre növekszik azon KKV száma, akik exportálnak, és ezzel párhuzamosan az átlagnál magasabb bevétel-növekedésről számolnak be. A negyedik éves kutatás szerint azok a cégek, akik exportálnak gyorsabban növekednek más cégeknél. A 2016-os eredményeket befolyásoló egyik legfőbb faktor egyértelműen a júniusi brit népszavazás volt, mely az Egyesült Királyság EU-ból való kilépéséről szólt. A kutatás készítői az Egyesült Királyságban a szavazás előtt és után is gyűjtöttek adatokat. Az eredmények pedig jelentős esést mutattak az egyesült királyságbeli KKV-k exporthajlandóságában a harmadik negyedév során. A szavazás előtt a brit KKV-k 36 százaléka várt emelkedést az exportjában, míg a szavazás után ez a szám 20 százalékra esett vissza. Ezzel ellentétben minden egyéb piacon a változás fordított volt. Összességében a cégek 26 százaléka számított exportbővülésre a második negyedévben, míg a harmadik negyedévre a szám 33 százalékra nőtt. A változások hatására az Egyesült Királyság pozíciója az exportáló országok listájában jelentősen megváltozott. Míg korábban az ország a kontinens második legexport-intenzívebb piaca volt Németország után, mostanra a hatodik helyre esett vissza. "A KKV szektorban működő exportőr vállalatok magasabb bevétel-növekedésről számolnak be, és sokkal bizakodóbbak a jövőbeli teljesítményükkel kapcsolatban is - mondta el Nando Cesarone, a UPS Europe elnöke. - A 2016-os tanulmányunk azt mutatja, hogy azon kisvállalati vezetőknek több mint fele, akik a termékeik exportja mellett döntöttek, az elmúlt három évben folyamatosan növelni tudták bevételeiket. Míg azok közül, akik nem exportáltak, csak 31 százalék tudott növekedésről beszámolni." Mindemellett az exportáló KKV-k aránya általánosságban is nőtt, egyes piacokon kifejezetten gyors ütemben. Ezek a KKV-k pozitív előrejelzéseket adtak; a cégek nagyobbik része stabil, vagy növekvő exportra számít. További fontos megállapítások:
Az idei kutatásban a készítők arról is megkérdezték a nem exportáló cégeket, mennyire nyitottak a jövőbeli exportra, illetve hogy mik a jövőbeli üzleti prioritásaik. Ezekből az adatokból áll össze egy súlyozott ráta, az Exporthajlandósági Index. Ez mutatja meg az európai KKV-k mennyire nyitottak export tevékenységre váltani. Az index tanúsága alapján a három legfőbb kérdés, melyeket a cégeknek meg kell vizsgálniuk, mielőtt exportálni kezdenek, az e-kereskedelem lehetőségeinek kihasználása, az ismeretlen piacokon való növekedés problémái és a piaci ismeretek megszerzése. "A cégünk azért van, hogy segítsen ezeknek a vállalatoknak a határokon átívelő kereskedelem nehézségeit leküzdeni - tette hozzá Cesarone. - Az ügyfeleink dedikált, a vámáru ügyintézés terén jártas szakemberekkel dolgozhatnak, akik megkönnyítik számukra az exportfeladatok elvégzését." ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
oregánóolaj | Bátor Tábor | ALDI | napelem | Lidl | első cipő | AI technológia | Autókulcs | baba fejlődés | ajtó | dekoráció | 57. Kékszalag | üzleti siker | légzés | lakberendezés | E.ON | tok | Raiffeisen Nagydíj | gyerekszoba | bútorgyártás | matrica | üzleti biztonság | SPAR | Környezetbarát tálak
![]() |
PARTNEREINK
|