|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | Tél végi utazási szokások
KUTATÁS
![]()
Wizz Air: Tél végi utazási szokások
2018-02-26 17:11 | Weber Shandwick
Róma, Barcelona és Milánó: a közép-európai turista ide utazik a legszívesebben tél végén, ha városlátogatáshoz van kedve. A február-márciusi tengerparti pihenésekben pedig a Kanári-szigetek és Málta vezeti a toplistát. A Wizz Tours a magyar, a lengyel és a román utazók tél végi utazási szokásait hasonlította össze a foglalási adatok alapján. A Wizz Tours online utazási szolgáltató három közép-európai ország - Magyarország, Lengyelország és Románia - utazóinak szokásait hasonlította össze több mint 4000 februári és márciusi foglalás alapján. Rómát nem hiába nevezik az Örök Városnak: mindhárom országban az olasz főváros volt a legkedveltebb úti cél, ha városlátogatásról van szó. Barcelona szintén egyhangú ezüstérmes, ám a harmadik helyen kellemesen meglepődhetünk: a lengyel turisták Budapestre utaznak a legszívesebben a két mediterrán város után. A magyarok és a románok pedig Milánót választják harmadikként. Február-márciusban egyébként honfitársaink valamivel kevesebb mint fele, 48%-a utazik legfeljebb 3 napos városnézésre, és az említett úti célok mellett még Lisszabon, London és Madrid kerül be a legnépszerűbbek közé. Lengyel barátaink hasonló arányban, 47%-ban választják a nagyvárosokat ilyenkor, és Budapest után a sort szintén London és Milánó folytatja. A romániai utazók viszont kiemelkedő mértékben, 64%-ban utaznak pár napos városnézésre tél végén, és itt a top 5 úti cél közé Lisszabon és Párizs került be a Wizz Tours felmérése szerint. A magyarok és a lengyelek tehát sokkal jobban vágynak tengerparti telelésre februárban és márciusban: 52, illetve 53% választ ilyenkor "téli napsütéses" úti célt, míg a román utazók mindössze 36%-a látogat egzotikus strandokat a tél végén. Az viszont nem kérdés, hogy a népszerűségi lista élén a Kanári-szigetek, elsősorban Tenerife, és Málta állnak. A sort Dubai és Larnaca folytatja, ebben nincs különbség a három ország utazási szokásai között. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
napelem | baba fejlődés | ajtó | Raiffeisen Nagydíj | FoxPost | dekoráció | Autókulcs | matrica | tok | SPAR | gyerekszoba | első cipő | 57. Kékszalag | üzleti biztonság | ALDI | bútorgyártás | AI technológia | Yettel | lakberendezés | E.ON | oregánóolaj | ACG | Packeta | üzleti siker
![]() |
PARTNEREINK
|