|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Rubik-kockából épült óriásfal a Corvinus-on
OUTDOOR/INDOOR
![]() ![]()
EY: Rubik-kockából épült óriásfal a Corvinus-on
Budapest | 2016-04-14 22:41 | Merlin Communications Magyarország Kft.
Magyar rekordállítással és 360°-os pop-up kilátóval várta az EY az érdeklődőket a Corvinuson. Az Y generáció megszólítása olyan eszközöket kíván, amelyek ismeretlen szituációkat teremtve magukkal ragadják annak tagjait, az EY olyan toborzó kampányt tervezett megvalósítani, ami hatékonyan képes megmozgatni a célcsoportot. A vállalat a kreatív koncepció kialakításával és megvalósításával a Merlin Communications-t bízta meg, a cél az volt, hogy a megbízó a teljes toborzási időszakban erőteljes kommunikációt folytasson az eddigiektől eltérő módon. Az ügynökség ennek megfelelően olyan komponensekből álló stratégiát alkotott, amellyel a látványos elemektől kezdve a képességek felmérését célzó aktivitásig többféle csatornán és eszközzel szólította meg a hallgatókat. A koncepció azokra a kulcsfontosságú ismertetőjegyekre épült, amelyek az ideális jelöltekre jellemzőek, vizuálisan és az üzeneteket tekintve is. A kampány törzsét állásbörzékre, futóversenyekre való kitelepülés, bicilight promóció és egy trükkös szórólap adta, amely egy titkos kód megfejtésére ösztönözte a hallgatókat. A számsor megoldásával az érdeklődők olyan weboldalra jutottak, ahol a kampány záróeseményével kapcsolatos információkkal találkozhattak. Az akció két produkcióval ért véget, az EY a Corvinus Egyetem szervezésében megvalósuló Kari Napok keretében magyar rekordállítással és egy 360°-os pop-up kilátóval szólította meg a fiatalokat. Az eseményen a közgazdász hallgatók Rubik Ernő ikonikus alkotásából építették meg Magyarország legnagyobb, budapesti és New York-i Szabadság-szobrot ábrázoló, 1000 db kockából álló mozaikfalát. Az installáció ezredik, záró elemét Rostoványi Zsolt, a Corvinus Egyetem rektora illesztette a helyére, ami hűen tükrözi az intézménynek a hallgatók sikeres karrierépítésében játszott meghatározó szerepét. "Társaságunkhoz nem egyszerűen a szakmailag megfelelő jelölteket keressük. Fontosnak tartjuk, hogy a jelentkezők olyan tulajdonságokkal rendelkezzenek, amelyek alkalmassá teszik őket arra, hogy a támogatásunkkal és fejlesztési programunkkal kihozzák magukból a maximumot, így a saját kezükbe vegyék karrierjük irányítását. A kommunikáció tervezési szakaszában is ezt tartottuk leginkább szem előtt, ezért fókuszáltunk elsősorban a nem tanulható képességekre" - nyilatkozta Ludvig Orsolya, az EY Brand, Marketing és Kommunikációs igazgatója. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
gyerekszoba | matrica | AI technológia | első cipő | üzleti biztonság | 57. Kékszalag | bútorgyártás | ACG | lakberendezés | Yettel | FoxPost | tok | E.ON | oregánóolaj | üzleti siker | Raiffeisen Nagydíj | napelem | ajtó | SPAR | dekoráció | ALDI | Packeta | baba fejlődés | Autókulcs
![]() |
PARTNEREINK
|