SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Rubik-kockából épült óriásfal a Corvinus-on


EY: Rubik-kockából épült óriásfal a Corvinus-on
Budapest | 2016-04-14 22:41 | Merlin Communications Magyarország Kft.



Magyar rekordállítással és 360°-os pop-up kilátóval várta az EY az érdeklődőket a Corvinuson.

Az Y generáció megszólítása olyan eszközöket kíván, amelyek ismeretlen szituációkat teremtve magukkal ragadják annak tagjait, az EY olyan toborzó kampányt tervezett megvalósítani, ami hatékonyan képes megmozgatni a célcsoportot.

A vállalat a kreatív koncepció kialakításával és megvalósításával a Merlin Communications-t bízta meg, a cél az volt, hogy a megbízó a teljes toborzási időszakban erőteljes kommunikációt folytasson az eddigiektől eltérő módon. Az ügynökség ennek megfelelően olyan komponensekből álló stratégiát alkotott, amellyel a látványos elemektől kezdve a képességek felmérését célzó aktivitásig többféle csatornán és eszközzel szólította meg a hallgatókat.

A koncepció azokra a kulcsfontosságú ismertetőjegyekre épült, amelyek az ideális jelöltekre jellemzőek, vizuálisan és az üzeneteket tekintve is. A kampány törzsét állásbörzékre, futóversenyekre való kitelepülés, bicilight promóció és egy trükkös szórólap adta, amely egy titkos kód megfejtésére ösztönözte a hallgatókat. A számsor megoldásával az érdeklődők olyan weboldalra jutottak, ahol a kampány záróeseményével kapcsolatos információkkal találkozhattak.

Az akció két produkcióval ért véget, az EY a Corvinus Egyetem szervezésében megvalósuló Kari Napok keretében magyar rekordállítással és egy 360°-os pop-up kilátóval szólította meg a fiatalokat.

Az eseményen a közgazdász hallgatók Rubik Ernő ikonikus alkotásából építették meg Magyarország legnagyobb, budapesti és New York-i Szabadság-szobrot ábrázoló, 1000 db kockából álló mozaikfalát. Az installáció ezredik, záró elemét Rostoványi Zsolt, a Corvinus Egyetem rektora illesztette a helyére, ami hűen tükrözi az intézménynek a hallgatók sikeres karrierépítésében játszott meghatározó szerepét.

"Társaságunkhoz nem egyszerűen a szakmailag megfelelő jelölteket keressük. Fontosnak tartjuk, hogy a jelentkezők olyan tulajdonságokkal rendelkezzenek, amelyek alkalmassá teszik őket arra, hogy a támogatásunkkal és fejlesztési programunkkal kihozzák magukból a maximumot, így a saját kezükbe vegyék karrierjük irányítását. A kommunikáció tervezési szakaszában is ezt tartottuk leginkább szem előtt, ezért fókuszáltunk elsősorban a nem tanulható képességekre" - nyilatkozta Ludvig Orsolya, az EY Brand, Marketing és Kommunikációs igazgatója.











TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!