SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | A Facebook egyre barátságosabb


Marketinginfo.hu: A Facebook egyre barátságosabb
Külföld | 2015-03-30 15:37 | N4b



Feltűnő outdoor hirdetések, a barátság kihangsúlyozása: a közösségi site úgy kampányol, mint egy 50 éve közismert márka.

A Friends/Barátok kampány Facebook és Instagram hirdetéseken túl kiegészült óriásplakát megjelenésekkel, nyomtatott kommunikációval; egyszóval a Facebook ezúttal egyáltalán nem a korábban megszokott módon szólította meg az embereket.

A The Factory ügynökség által szervezett out-of-home kampány üzenetei rendkívül egyszerűek: élethelyzetekre utalnak ("csak még öt perc", vagy "tudsz titkot tartani?"), mellette pedig a "barátok" szó szerepel egy kis pipával.

A Facebook márka feltűnése teljesen letisztult és visszafogott, csak egy logó található a plakátokon. A kampánynak van online része is, amely a friends.fb.co oldalon érhető el - olvasható az adweek.com oldalon.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!