|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | Magyar CRM-rendszerrel jár élen az Opel
ÜGYNÖKSÉG
![]()
Crane: Magyar CRM-rendszerrel jár élen az Opel
2015-02-04 11:50 | Sakkom Interaktív
A CRANE a szerződést a General Motors európai központjával kötötte. Másodszor is meghosszabbította az együttműködését az Opel a CRANE-nel, aki négy éve menedzseli az autómárka számára fejlesztett CRM-rendszert, valamint több európai országban az arra épülő kommunikációs (adatbázis-elemzés, call center, eladásösztönzés és e-mail marketing) feladatokat is ellátja. A két cég 2011 óta dolgozik együtt, az eredeti megbízás az Opel CRM-rendszerének kialakításáról és üzemeltetéséről szólt. Az ügynökség 14 országban - a közép-kelet-európai országok mellett a teljes Baltikumban és Finnországban - dolgozik az autómárkának. Ezenfelül az évek során a CRANE feladatköre kibővült a kialakított CRM-rendszerre épülő egyéb kommunikációs, többek között az adatbázis analitika, a call center, az eladásösztönzés és az e-mail marketing témakörökbe tartozó feladatok ellátásával. "A megbízás egyik legizgalmasabb része az adatbázis elemzésére épülő stratégiai tanácsadás, mellyel például optimalizálni tudjuk az e-mail marketing kampányok hatékonyságát. Amellett, hogy külön kreatív tartalmat gyártunk a nőknek és a férfiaknak, vagy hogy jól észlelhető call-to-action funkciókat építünk a hírlevelekbe, akár mikroszegmensek megkeresésére is adunk javaslatokat" - mondta el Huszics György, a CRANE ügyvezető igazgatója. Az ügynökség stratégiai javaslatai alapján az Opel négy országban - hazánkon kívül Szlovéniában, Horvátországban és Romániában - működtet call centereket, melyek közvetlenül csatlakoznak a CRM-rendszerhez. A megoldás jelentős időt és energiát takarít meg azáltal, hogy a call center egyenesen a CRM adatbázisba rögzíti a felvett adatokat. A CRANE régiós szinten több millió ügyféladattal dolgozik. Az ügynökség elsőként Romániában indította el a saját fejlesztésű viszonteladói eladásösztönző programot, mely azóta - régiós "best practice-ként" - újabb piacon is bevezetésre került. "Négy éve dolgozunk együtt a CRANE-nel, és szintén negyedik éve vezetjük a személyautó értékesítési piacot. Ehhez a folyamatos jó teljesítményhez járul hozzá az ügynökség stratégiai és kreatív tanácsaival, valamint a megbízható és jól kezelhető CRM-rendszerünk üzemeltetésével" - mondta el Zugschwert Szabolcs, az Opel magyarországi marketingigazgatója. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
bútorgyártás | matrica | oregánóolaj | Lidl | 57. Kékszalag | ALDI | napelem | SPAR | baba fejlődés | E.ON | Környezetbarát tálak | üzleti siker | dekoráció | első cipő | ajtó | Bátor Tábor | AI technológia | Raiffeisen Nagydíj | vendéglátóipar | gyerekszoba | tok | Autókulcs | lakberendezés | légzés
![]() |
PARTNEREINK
|