SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | Három országban kapott megbízást az Armadillo


Armadillo Kreatív Ügynökség: Három országban kapott megbízást az Armadillo
Külföld | 2013-06-06 07:11 | Armadillo Kreatív Ügynökség



Armadillo lett a Fiat Group Automobiles Central & Eastern Europe közösségi médiáért felelős regionális ügynöksége, három országra terjed a megbízás.

Az Armadillo Kreatív Ügynökséget bízta meg a Fiat regionális központja közösségi marketing-feladatainak ellátására. A megbízás Magyarországra, Szlovákiára és Csehországra szól, és érinti a Fiat csoport valamennyi márkájának - az Alfa Romeo, a Fiat, a Jeep, a Lancia és a Fiat Professional kishaszongépjárművek - közösségi médiakommunikációját. A közösségi marketingfeladatok mellett a három országra kiterjedő hírlevelek, edm-ek és microsite-ok készítése is feladata lesz az ügynökségnek. Az Armadillo tavaly hozta létre az Alfa Romeo Magyarország Facebook-profilját a Fiat felkérésére, ami belépő volt a többi márka elnyeréséhez.

Arany Gábor, az Armadillo operatív igazgatója elmondta, hogy a megbízással igazolódott az a szemléletük, miszerint nem az "impotens", lájkvadász, tonna számra vásárolható rajongók száma a mérvadó, hanem az hogy a márkáról nap mint nap mennyien beszélnek, mennyien szólnak hozzá, mennyien küldenek be saját tartalmat, egyszóval mennyire aktív mindkét oldalon a profil. "A projekt szépsége, hogy különböző márkákról, köztük prémium autókról, célcsoportokról beszélünk, és mindezt úgy, hogy országonként az autóvásárlási és internetezési szokások is változnak. A cél, hogy márkázott tartalmat készítsünk lájkolással előfizetett napi megjelenésű médiumként olvasóinknak" - emelte ki Arany Gábor.

"A márkaépítésben kiemelt szerepe van a social aktivitásnak - mondta Fülöp Tamás, a Fiat Group digitális és CRM specialistája. "Jelenleg a legelterjedtebb közösségi hálózat nemzetközi szinten is, hazánkban pedig még a Facebook, amely egyenesen a szeretet köré épül, a lájk pedig az egész ötlet valutája. A közösségi oldalak óriás globális adatbányák, melyek a felhasználók önként és naponta és ingyenesen frissítenek, olvasnak, használnak, amit csak úgy érdemes csinálni, ha rászánjuk az időt, energiát - a rajongók elvárják, hogy kommunikáljon vele a márka. Az Armadillora azért esett a választás, mert referenciái valós kommunikációképes közösséget teremtettek, megtalálták a hangot a rajongókkal, követőkkel, magas szinten tartották az érdeklődést, képesek voltak reakciókat kiváltani - ez lesz mostantól a cél a régiós országokban a Fiat csoport márkáival." A projekt a Facebookra épül, de márkától és célközönségtől függően hangsúlyt kap a Linkedin, a Youtube, de a tervekben a Tumblr is szerepel.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!