|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | Három országban kapott megbízást az Armadillo
ÜGYNÖKSÉG
armadillo | fiat group automobiles central eastern europe | armadillo kreatív ügynökség | fiat | magyarország
![]()
Armadillo Kreatív Ügynökség: Három országban kapott megbízást az Armadillo
Külföld | 2013-06-06 07:11 | Armadillo Kreatív Ügynökség
Armadillo lett a Fiat Group Automobiles Central & Eastern Europe közösségi médiáért felelős regionális ügynöksége, három országra terjed a megbízás. Az Armadillo Kreatív Ügynökséget bízta meg a Fiat regionális központja közösségi marketing-feladatainak ellátására. A megbízás Magyarországra, Szlovákiára és Csehországra szól, és érinti a Fiat csoport valamennyi márkájának - az Alfa Romeo, a Fiat, a Jeep, a Lancia és a Fiat Professional kishaszongépjárművek - közösségi médiakommunikációját. A közösségi marketingfeladatok mellett a három országra kiterjedő hírlevelek, edm-ek és microsite-ok készítése is feladata lesz az ügynökségnek. Az Armadillo tavaly hozta létre az Alfa Romeo Magyarország Facebook-profilját a Fiat felkérésére, ami belépő volt a többi márka elnyeréséhez. Arany Gábor, az Armadillo operatív igazgatója elmondta, hogy a megbízással igazolódott az a szemléletük, miszerint nem az "impotens", lájkvadász, tonna számra vásárolható rajongók száma a mérvadó, hanem az hogy a márkáról nap mint nap mennyien beszélnek, mennyien szólnak hozzá, mennyien küldenek be saját tartalmat, egyszóval mennyire aktív mindkét oldalon a profil. "A projekt szépsége, hogy különböző márkákról, köztük prémium autókról, célcsoportokról beszélünk, és mindezt úgy, hogy országonként az autóvásárlási és internetezési szokások is változnak. A cél, hogy márkázott tartalmat készítsünk lájkolással előfizetett napi megjelenésű médiumként olvasóinknak" - emelte ki Arany Gábor. "A márkaépítésben kiemelt szerepe van a social aktivitásnak - mondta Fülöp Tamás, a Fiat Group digitális és CRM specialistája. "Jelenleg a legelterjedtebb közösségi hálózat nemzetközi szinten is, hazánkban pedig még a Facebook, amely egyenesen a szeretet köré épül, a lájk pedig az egész ötlet valutája. A közösségi oldalak óriás globális adatbányák, melyek a felhasználók önként és naponta és ingyenesen frissítenek, olvasnak, használnak, amit csak úgy érdemes csinálni, ha rászánjuk az időt, energiát - a rajongók elvárják, hogy kommunikáljon vele a márka. Az Armadillora azért esett a választás, mert referenciái valós kommunikációképes közösséget teremtettek, megtalálták a hangot a rajongókkal, követőkkel, magas szinten tartották az érdeklődést, képesek voltak reakciókat kiváltani - ez lesz mostantól a cél a régiós országokban a Fiat csoport márkáival." A projekt a Facebookra épül, de márkától és célközönségtől függően hangsúlyt kap a Linkedin, a Youtube, de a tervekben a Tumblr is szerepel. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
Elektromos autó | napszemüveg | BioTechUSA | SPAR | szupinált cipő | mobilgarázs | fogszabályzó | hűségpromóció | konyhai munkalap | lakásvásárlás | betonozás | REGIO JÁTÉK | Szentendre | vérplazma | lézeres szemműtét | szivattyú | CEMACON | JBL | játékpiac | evőeszköztartó | haszongépjármű | személyszállítás | gyerekülés | téglagyár
![]() |
PARTNEREINK
|