|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Üzlet | A csillagok jelentése, nem csak az álmokban
ÜZLET
![]()
ClientFirst Consulting: A csillagok jelentése, nem csak az álmokban
Országos | 2011-05-04 | ClientFirst Consulting Kft.
Elkezdődött a szállodák újraminősítése. 2011 júniusától a hazai hotelek közül csak azok használhatnak csillagokat minőségi kategória jelzésére, amelyek minősítetik magukat a Magyar Szállodaszövetséggel. A 4* és 5* szállodáknak a minősítési rendszer alkalmazásának részeként próbavásárlói programok segítségével is kötelező értékelni vendégkiszolgálási tevékenységüket. Ehhez a Hotelstars Union által támogatott minősítési folyamathoz csatlakozott a ClientFirst Consulting is akkredikált tanácsadó cégként. A Hotelstars Union tagjainak célja egy olyan egységes minősítési rendszer kialakítása, mely biztosítja a vendégek számára a csillagok által jelzett elvárható minőséget a szövetséghez csatlakozott tagországokban. A próbavásárlói folyamat során a kapcsolatfelvétel különböző csatornái, mozzanatai, a vendég megérkezésének, fogadásának körülményei, majd a tartózkodás során igénybe vehető szolgáltatások egyaránt értékelésre kerülnek a szálloda több részlegében. A kommunikáció stílusa, az alkalmazottak verbális és metakommunikációja egyaránt része az értékelésnek. Az eredményeket és azok értékelését a tesztlátogatásokat követően három napon belül partnereik részére rendelkezésre bocsátják. Web alapú "Jelentési és Üzleti Intelligencia Rendszerük" segítségével a tesztlátogatás eredménye akár azonnal megjeleníthető számítógépen. "Fontos, hogy a szállodai szolgáltatás folyamatainak minden apró részletét úgy tervezzük meg, és azt a szállodai munkatársak úgy valósítsák meg, hogy a vendég tartózkodásának teljes ideje alatt kellemes élményként élje át az eltöltött időt a létesítmény minden pontján, a kapcsolatfelvételtől a távozás utolsó pillanatáig. Sokféle megoldási út kínálkozik ennek elérésére. Az igényesség, a megbízhatóság és a természetesség érzete minden megoldásnak része kell legyen" - nyilatkozta a ClientFirst ügyvezető partnere, Kricska István. Immár harmadik éve kerül megrendezésre a "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" üzleti verseny, célja az ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése, valamint egy iparágakon átívelő benchmark létrehozása hazánk ügyfélkiszolgálási gyakorlatában. A tavalyi évben megmérettették magukat többek között a közszolgáltatói, telekommunikációs és kereskedelmi szektor résztvevői. A szervezők célja idén egy vendéglátói csoport létrehozása a projekten belül. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
E.ON | lakberendezés | AI technológia | ALDI | SPAR | Környezetbarát tálak | Lidl | üzleti siker | Autókulcs | 57. Kékszalag | baba fejlődés | oregánóolaj | üzleti biztonság | tok | matrica | vendéglátóipar | gyerekszoba | napelem | dekoráció | első cipő | Bátor Tábor | ajtó | Raiffeisen Nagydíj | bútorgyártás
![]() |
PARTNEREINK
|