|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Üzlet | Az ORLEN 2024-ben további növekedést vár
ÜZLET
ORLEN: Az ORLEN 2024-ben további növekedést vár
2023-12-18 12:35 | Flow PR
Az ORLEN egy éve jelent meg Magyaroroszágon, és látványosan gyorsan az ország vezető benzinkút-hálózatainak egyikévé vált. A vállalat megerősítette pozícióját a magyar piacon, így a második évében további növekedésre és fejlődésre készül. Kelet-Közép-Európa legnagyobb multienergetikai vállalata a hazai piacra lépését követő tizenkét hónapban számos, a vásárlók igényeire szabott újítást vezetett be, s ezeket a fejlesztéseket a továbbiakban is folytatják majd. Minőségi üzemanyagkínálatának, a Stop.Cafe éttermek ízletes kávéinak, DESPAR-élelmiszerüzleteinek, valamint az ORLEN-mobilalkalmazás egyénileg lehívható kedvezményeinek köszönhetően egyre többen választják a társaság töltőállomásait, ismertségét pedig tovább növelik az izgalmas nyereményjátékok és sportszponzorációs aktivitások. A hálózat 2022. december 1-jén jelent meg a magyar piacon, és mára már 78 töltőállomást üzemeltet, 2024 közepéig pedig további 64 kutat vesz át. A 2024 közepéig összesen 142 állomást átvevő ORLEN a piac négy vezető szereplője közé emelkedett, és a piros alapon fehér sas emblémája egyre ismertebbé vált az autóvezetők között. Az egyéves évforduló ünneplése kapcsán Jaroslaw Szeliga, az ORLEN hazai ügyvezetője, így összegezi az elmúlt évet: "nagyon büszke vagyok az eddig elért eredményeinkre, és arra, hogy ilyen rövid időtávon belül sikerült megszerettetni termékeinket és szolgáltatásainkat a magyar vásárlókkal. Célunk, hogy ezen a növekedési és fejlődési pályán haladjunk tovább, és hogy szolgáltatásaink minőségével a vásárlóink is elégedettek legyenek." Az ORLEN nevével idén két olyan nemzetközi, nagyszabású sportesemény kapcsán is találkozhattak a magyar vásárlók, amelynek hazai fordulóit személyesen is meglátogathatták a szurkolók. Májusban a Magyarországról rajtoló ORLEN Nations Grand Prix nemzetközi kerékpárversenyt támogatta a vállalat, amely a két magyar szakasz után Szlovákiában és Lengyelországban folytatódott, és ahol hazánkat a nemzeti U23-as válogatott eredménnyel képviselte. Emellett idén év elejétől a Scuderia AlphaTauri Forma-1-es versenycsapatának egyik fő támogatója lett az ORLEN. "Az autósport kifejezetten vonzó a magyar piac számára. Magyarországon minden harmadik benzinkútra betérő vásárló rajong az autóversenyekért, saját vásárlóink több mint 30 százaléka pedig kifejezetten támogatja az ORLEN Forma-1-es szponzori tevékenységét." - fűzte hozzá Jaroslaw Szeliga.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Fóliázás | sport | Olaszország | jégkorong | játékpiac | család | lakáskiadás | motor | terasz | olasz divat | E.ON | elektromos kerékpár | emeletes ágy | textíliák | gyerekszoba | dekoráció | informatikai eszközök | lámpa | építőipar | méz | Airbnb | coaching | grill | Bridgestone Tatabánya
|
PARTNEREINK
|