SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Üzlet | Ezekre érdemes odafigyelni, ha B2B területen vállalkozol (x)


7blog.hu: Ezekre érdemes odafigyelni, ha B2B területen vállalkozol (x)
2024-09-18 09:01 |



Stock fotó
A B2B hirdetési stratégiák egészen más megközelítést igényelnek, mint a B2C kampányok.

A célközönség eltérő, és a vásárlási döntések is komplexebbek. Ráadásul a marketingtrendek folyamatosan változnak, új stratégiák, eszközök jelennek meg.

Ebben a cikkben bemutatunk néhány aktuális B2B hirdetési trendet, amelyek segíthetnek abban, hogy még eredményesebbé válj, ne csak vaktában égesd a pénzt.


Az "emberi tényező" a B2B marketingben

Sokan tévesen úgy gondolják, hogy a B2B marketing által csupán élettelen cégeket célozunk meg, és elfelejtik, hogy a döntéseket ez esetben is emberek hozzák meg, akik éreznek, és képesek gondolkodni is.

Ezért egyre inkább érdemes olyan hirdetési formátumokat alkalmazni, amelyek az érzelmekre hatnak, nem véletlen, hogy a videós tartalmak olyan jól teljesítenek. Egy megfelelően felépített kampány nemcsak a márkaépítésben segít, de általa hatékonyan elérhetjük a célcsoportunkat. Hasznos lehet a PPC kampányok egy részénél bevetni a vizuális tartalmak erejét, mivel a B2B döntéshozók is értékelik a figyelemfelkeltő, kreatív megoldásokat, hiszen ők sem droidok.

Perfomance Max kampányok B2B-ben


Sokan még mindig szkeptikusak a Performance Max kampányokkal kapcsolatban business to business környezetben, de ezek a kiválóan működhetnek, ha alapos tervezés előzte meg a projektet.

Arra persze figyelni kell, hogy jól válasszuk meg a vizuális és a szöveges elemeket. Ha gondosan beállítjuk a kampányokat, és a kreatív megoldásokra fókuszálunk, akkor jelentős eredményeket érhetünk el ezen a területen is.

Az elköteleződés nem történik meg azonnal

A B2B marketingben gyakori hiba, hogy a hirdetéseket közvetlenül a landing oldalakra irányítják abban a reményben, hogy majd azonnal eredményeket hoznak. Azonban a B2B vásárlási folyamatok hosszabbak és többlépcsősek.

Érdemes a hirdetési költségvetés egy részét a top-funnel és mid-funnel tartalmakra szánni, hogy a potenciális ügyfelek egyre nagyobb mértékben elköteleződjenek a cégünk iránt.

A piaci szereplők más-más szakaszban járnak a vásárlási folyamat során, így különböző típusú tartalmakat igényelnek. Egy érdekes blogcikk vagy hasznos e-book felkeltheti az érdeklődést, még ha azonnal nem is iratkozik fel az illető, később viszont komoly üzleti lehetőséget jelenthet.

Hogyan növeljük a konverziót?

B2B környezetben különösen fontos, hogy minél személyre szabottabb legyen a kommunikáció. Az egyik módja ennek az, hogy többféle landing oldalt hozunk létre a különböző célcsoportok számára. Bár nem minden vállalkozás tud több tucat oldalt létrehozni, már az is nagy eredményt hozhat, ha 3-4 változatot készítünk egy termékhez vagy szolgáltatáshoz.

Holtig tanulni és segítséget kérni nem ciki!

A lead-generálás B2B környezetben egyre nagyobb kihívást jelent, így elengedhetetlen, hogy folyamatosan figyelemmel kísérjük a legújabb hirdetési trendeket.

Ha viszont úgy érzed, hogy szakértői támogatásra lenne szükséged, érdemes egy profi online marketingügynökséget megbízni, például a 7Blog-ot, hogy segítsenek kiaknázni a hirdetési lehetőségekben rejlő potenciált.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!