Stock fotó
|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Üzlet | Ezekre érdemes odafigyelni, ha B2B területen vállalkozol (x)
ÜZLET
7blog.hu: Ezekre érdemes odafigyelni, ha B2B területen vállalkozol (x)
2024-09-18 09:01 |
Stock fotó
A célközönség eltérő, és a vásárlási döntések is komplexebbek. Ráadásul a marketingtrendek folyamatosan változnak, új stratégiák, eszközök jelennek meg. Ebben a cikkben bemutatunk néhány aktuális B2B hirdetési trendet, amelyek segíthetnek abban, hogy még eredményesebbé válj, ne csak vaktában égesd a pénzt. Az "emberi tényező" a B2B marketingben Sokan tévesen úgy gondolják, hogy a B2B marketing által csupán élettelen cégeket célozunk meg, és elfelejtik, hogy a döntéseket ez esetben is emberek hozzák meg, akik éreznek, és képesek gondolkodni is. Ezért egyre inkább érdemes olyan hirdetési formátumokat alkalmazni, amelyek az érzelmekre hatnak, nem véletlen, hogy a videós tartalmak olyan jól teljesítenek. Egy megfelelően felépített kampány nemcsak a márkaépítésben segít, de általa hatékonyan elérhetjük a célcsoportunkat. Hasznos lehet a PPC kampányok egy részénél bevetni a vizuális tartalmak erejét, mivel a B2B döntéshozók is értékelik a figyelemfelkeltő, kreatív megoldásokat, hiszen ők sem droidok. Perfomance Max kampányok B2B-ben Sokan még mindig szkeptikusak a Performance Max kampányokkal kapcsolatban business to business környezetben, de ezek a kiválóan működhetnek, ha alapos tervezés előzte meg a projektet. Arra persze figyelni kell, hogy jól válasszuk meg a vizuális és a szöveges elemeket. Ha gondosan beállítjuk a kampányokat, és a kreatív megoldásokra fókuszálunk, akkor jelentős eredményeket érhetünk el ezen a területen is. Az elköteleződés nem történik meg azonnal A B2B marketingben gyakori hiba, hogy a hirdetéseket közvetlenül a landing oldalakra irányítják abban a reményben, hogy majd azonnal eredményeket hoznak. Azonban a B2B vásárlási folyamatok hosszabbak és többlépcsősek. Érdemes a hirdetési költségvetés egy részét a top-funnel és mid-funnel tartalmakra szánni, hogy a potenciális ügyfelek egyre nagyobb mértékben elköteleződjenek a cégünk iránt. A piaci szereplők más-más szakaszban járnak a vásárlási folyamat során, így különböző típusú tartalmakat igényelnek. Egy érdekes blogcikk vagy hasznos e-book felkeltheti az érdeklődést, még ha azonnal nem is iratkozik fel az illető, később viszont komoly üzleti lehetőséget jelenthet. Hogyan növeljük a konverziót? B2B környezetben különösen fontos, hogy minél személyre szabottabb legyen a kommunikáció. Az egyik módja ennek az, hogy többféle landing oldalt hozunk létre a különböző célcsoportok számára. Bár nem minden vállalkozás tud több tucat oldalt létrehozni, már az is nagy eredményt hozhat, ha 3-4 változatot készítünk egy termékhez vagy szolgáltatáshoz. Holtig tanulni és segítséget kérni nem ciki! A lead-generálás B2B környezetben egyre nagyobb kihívást jelent, így elengedhetetlen, hogy folyamatosan figyelemmel kísérjük a legújabb hirdetési trendeket. Ha viszont úgy érzed, hogy szakértői támogatásra lenne szükséged, érdemes egy profi online marketingügynökséget megbízni, például a 7Blog-ot, hogy segítsenek kiaknázni a hirdetési lehetőségekben rejlő potenciált.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Profession.hu | táplálékkiegészítő | visszajelzés | vállalkozás | marketing | BMW | kutya | szülési szabadság | takarítás | E.ON | álláskeresés | Románia | állásjelentkezés | kávéfőző | frissdiplomás | Mol | home office | szilva | mérnök | CIB Bank | ebédházhozszállító | Euromoney | napelempark | BYD
|
PARTNEREINK
|