SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Üzlet | A kampányoknál figyelj a kulcsszavak minőségi mutatóira! (x)


adlab.hu: A kampányoknál figyelj a kulcsszavak minőségi mutatóira! (x)
2023-11-14 09:21 |



Kép: adlab.hu
Azzal minden e-kereskedelemben érintett vállalkozás tisztában van, hogy még magas minőségű termékek, versenyképes árak, első osztályú szolgáltatások esetén is érdemes fizetett hirdetési kampányokat indítani.

Csak így lényegében érhessünk el áttörést a piacon.

Azonban sokan közülük hiába bízzák online marketingügynökségre magukat, költenek sokat hirdetésekre, a sikerek elmaradnak. Érdemes ilyenkor alaposan megvizsgálni minden aspektust, hogy kiderítsük, hol van a hiba.

Nem értesz hozzá? Bízd fizetett kampányaidat hozzáértőkre: az Adlab profi PPC hirdetéskezelést biztosít!

Amikor látszólag minden rendben van, tanácsos mélyebbre ásni. Gyakori hiba, a sikereket gátló tényező szokott lenni a kulcsszavak nem megfelelő minőségi mutatója. De mit is értünk alatta, és hogyan javítható?

A fizetett hirdetések világa

A legnagyobb keresőmotor, a Google saját, bonyolult algoritmusai alapján értékeli a világhálóra kikerülő weboldalakat, de annyi köztudott, hogy a relevancia, az értékes tartalom, a linkek sokat nyomnak a latba mind az organikus forgalom, mind a fizetett hirdetések esetében. Valamennyi tartalom alapjai a kulcsszavak, ezek köré kell felépíteni, ez segíthet hozzá, hogy a keresések találati oldalának előkelő első oldalára kerülhess.

A Google hirdetési platformja, az AdWords, itt indíthatsz kampányokat több-kevesebb sikerrel. Nagy tapasztalattal, alapos munkával a befektetett összeg sokszorosát is megtermelheted, ellenkező esetben, rossz beállításokkal csak pénz- és időpazarlás. De honnan tudhatod, jól dolgozol-e, illetve a kampányaid milyen minőséget képviselnek?

A Google minőségi mutató

A kampányok kulcsszavainak megtervezéséhez kutatómunka, beállításaihoz hozzáértés szükséges. A Google a keresési kampányok esetében minden kulcsszóhoz egy mutatószámot, az ún. minőségi mutatót rendeli, amelynek értéke 1-10 között lehet, és azt mutatja, hogy mennyire releváns a felhasználó számára. 3 faktort vizsgál, a hirdetések, a landing oldalak relevanciáját, valamint a várható átkattintási arányt. Vagyis minél jobb oldalt készítesz egy hirdetéshez, vagy minél magasabb lesz az átkattintási arány, annál jobb lesz a minőségi mutató.

A kattintási áron felül azonban más is hatással van a pozícióra. A minőségi mutató befolyásolja a hirdetési rangot, vagyis minél magasabb, annál előkelőbb pozíciót érsz el a fizetett reklámok között. De a jobb minőségi mutató nemcsak előkelőbb pozíciót jelent, hanem azt is, hogy kevesebbet kell fizetni az adott kulcsszóért.

Hogyan javítható a minőségi mutató?

A minőségi mutatókat úgy lehet növelni, hogy az egyes aspektusokat javítod. Ugyanakkor nem szabad megfeledkezni arról, hogy ehhez az kell a Google szemében, hogy az üzenet a teljes útvonalon ugyanaz legyen, vagyis a hirdetésben, amire a felhasználó kattintott, valamint a landing oldalon, ahova a hirdetésből került. A minél nagyobb egyezés ugyanis növeli a konverziót.

Minden változtatás után várj néhány hetet, majd teszteld a kampányokat, és ha még szükséges, változtass, amíg el nem éred a célodat!








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!