|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | A legmenőbb márkákat listázza a Forbes magazin
HIRDETŐ/MÁRKA
![]()
Forbes: A legmenőbb márkákat listázza a Forbes magazin
Országos | 2015-09-29 18:29 | Unio Media
A Prezi menőbb a Ustreamnél, a Cserpes veri a Wizzairt. A kulturális márkáknál marad le a Fesztiválzenekar a MÜPA mögött, retróban a Pöttyös megelőzi a Csepelt. A BP Clothing a harmadik legmenőbb márka. Októberi számában a legmenőbb márkákat listázza a Forbes magazin. A lista első helyén a SZIGET végzett, amely a Forbes szerint évtizedes történelemmel rendelkezik, mégis képes meg-megújulni. Sőt, mára Magyarország szociokulturális életének szerves része lett. Az állandó megújulásban - ahogy Gerendai Károly, a vállalat alapító-ügyvezetője a lapnak adott interjúban fogalmaz - szerint segíti őket, hogy ma már sokkal könnyebb lemérni az igényeket, a technológiai fejlődés számos pozitív változást hozott. A Facebook-rajongóik száma, a YouTube-nézettségük vagy az oldalaikon működő kívánsággépbe érkező szavazatok alapján sokmilliós visszajelzést kapnak a fellépők népszerűségéről. A SZIGET 2014-ben 351 millió forintos eredményt realizált. Sokan beszélnek róla, azonban Magyarországon nem használják sokan, mégis, a világsiker jó helyezést hozott a Prezinek. A San Franciscóban is irodát működtető magyar cég ezüstérmes lett a Forbes listáján. Harmadik helyen végzett a BP Clothing/BDPST, amely a budapesti lokálpatriotizmusra építve hozta létre trendi ruhamárkáját, ma már az Akváriumba járó fővárosi fiatalok körében az egyik legnépszerűbb márka sapka, póló, trikó és más vonalon. Negyedik helyre egy újabb IT-cég, a USTREAM futott be, ötödik helyen a saját tejívót fejlesztett Cserpes Sajtműhely futott be, ezzel megelőzve a régió vezető fapados légitársaságát, a magyar alapítású WizzAirt, amely hatodik lett. A listára egyaránt felkerültek kulturális márkák, mint a Művészetek Palotája (7.) és a Budapesti Fesztiválzenekar (8.) és több évtizedes múltra visszatekintő retromárkák, mint a Pöttyös (Túró Rudi) és a megújult Csepel Royal. A márkalistát a szerkesztőség tagjai és felkért szakértők, Baráth Péter, a Vodafone Magyarország marketingkommunikációs igazgatója, Böszörményi-Nagy Gergely, a Design Terminál vezetője, Csókay Gergely, a 4Bro társalapítója, Nagy Bálint, az IBS Marketingtanszékének vezetője és Román Balázs, a Kreatív marketingkommunikációs szaklap főszerkesztője állították össze. Bár a legjobbak között nem egy ma már nincs magyar kézben, a rangsor összeállításánál ez nem volt kizáró ok. A Forbes legfrissebb száma szerdától kapható, a lapárbevétel 10 százalékát a menekülteket támogató civil szervezeteknek ajánlja fel a kiadó. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
vendéglátóipar | tok | AI technológia | SPAR | Autókulcs | E.ON | matrica | ajtó | Bátor Tábor | bútorgyártás | dekoráció | légzés | Raiffeisen Nagydíj | üzleti siker | oregánóolaj | lakberendezés | ALDI | akkumulátor | gyerekszoba | napelem | 57. Kékszalag | Lidl | baba fejlődés | első cipő
![]() |
PARTNEREINK
|