|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Rendezvény | Véget ért a Coop Rally
RENDEZVÉNY
coop rally | fazekas sándor | vidékfejlesztési minisztérium | hvg | verbay zsuzsanna | miklósi zoltán | kékkúti ásványvíz
![]()
Coop Hungary Zrt.: Véget ért a Coop Rally
Országos | 2013-09-16 10:53 | SKY Marketing Kft.
Ebben az évben is a minőségi magyar termelésre, termékekre hívta fel a figyelmet a Coop Rally. A versenyen most először Fazekas Sándor, a Vidékfejlesztési Minisztérium vezetője is részt vett. A HVG kiadó csapata nyerte a 2013-as Coop Rallyt. Az idén nyolcadik alkalommal megrendezett szakmai programon 92 versenyző csapat közül Verbay Zsuzsanna és Miklósi Zoltán alkotta csapat végzett az első helyen. A második helyre - idén először holtversenyben - a Kékkúti Ásványvíz és a Népszabadság színeiben versenyző páros került. A harmadik pedig a Szent Imre Pincészet csapata lett. Az immár hagyományos verseny résztvevői ebben az évben a COOP Gazdasági Csoport kelet-magyarországi partnereihez látogattak el. Csepeli Lajos, a CO-OP Hungary Zrt. igazgatóságának elnöke a Gyulán rendezett díjátadón kiemelte: az idén is balesetmentesen zajlott le a verseny. "Hiszek abban, hogy ez a Coop Rally is hozzájárul a feldolgozók, a kormányzat és a COOP Csoport együttműködéséhez, és mindannyian hozzá tudunk járulni az ország fejlődéséhez" - tette hozzá Csepeli Lajos. A CO-OP Hungary Zrt. igazgatóságának elnöke kiemelte az idei rally újdonságait is: egyrészt most először a rally mindkét napján részt vett Fazekas Sándor, a Vidékfejlesztési Minisztérium vezetője. Az idei rendezvény másik újítása egy szakmai kerekasztal beszélgetés volt, amelyen a verseny egyes megállóinak otthont adó cégek vezetői cseréltek eszmét a kormányzat képviselőivel, Fazekas Sándorral, illetve Kardeván Endrével, a vidékfejlesztési tárca élelmiszerlánc-felügyeletért és agrárigazgatásért felelős államtitkárával. A rally első napján megtartott fórumon a miniszter arról beszélt: amíg korábban a magyar vásárlók mindössze húsz százaléka számított tudatos fogyasztónak, mára ez az arány 50 százalékra nőtt. Ezzel párhuzamosan pedig friss felmérések azt mutatják: a magyarok háromnegyede úgy tartja, két azonos árú termék közül inkább a magyart vásárolná meg. Mindez erősíti a kormányzat célkitűzéseit, amelyek a hungarikumtörvényben vagy a magyartermék-rendeletben jelennek meg - mondta el a beszélgetésen Kardeván Endre államtitkár. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
autó | szivattyú | JBL | játékpiac | haszongépjármű | vérplazma | CEMACON | fogszabályzó | konyhai munkalap | Elektromos autó | személyszállítás | hűségpromóció | lézeres szemműtét | gyerekülés | Szentendre | evőeszköztartó | Knorr-Bremse | téglagyár | REGIO JÁTÉK | napszemüveg | betonozás | lakásvásárlás | szupinált cipő | SPAR
![]() |
PARTNEREINK
|