|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Karrier | Új marketing és értékesítési igazgatók a HEINEKEN-nél
KARRIER
![]()
Heineken Hungária : Új marketing és értékesítési igazgatók a HEINEKEN-nél
2017-10-26 15:37 | Uniomedia Communications
A minőségre és az innovációra építő stratégiával, valamint fenntartható működés mellett több poszton új vezetőkkel kívánja tovább erősíteni pozícióját a magyar sörpiacon a HEINEKEN Hungária. Ennek a stratégiának részeként 2015-ben 1,8 milliárd forintos fejlesztésbe kezdett a vállalat Magyarországon, 2017-ben pedig Soproni üzemében 30 százalékos kapacitásbővítést hajt végre. Az idei meleg nyár eleve kedvezett a sörös cégeknek, a piaci trendek pedig elmozdulást mutatnak a prémium kategóriák irányába, amely előnyös a HEINEKEN Hungária számára, hiszen a vállalatnál vannak a magyar piac legerősebb sörmárkái, melyek közül a legtöbb az idei évben kétszámjegyű növekedést mutat. "Magyarország legkedveltebb söre, a Soproni stabilan növekszik, az idei innovációnk, a Soproni "Óvatos Duhaj" IPA nemzetközi elismerésekben részesült, és ami a legfontosabb, a fogyasztók is díjazzák. Hosszú távú stratégiánk, hogy tovább építsük márkáinkat, ebben pedig friss vezetőink vannak segítségünkre" - mondta José Matthijsse a HEINEKEN Hungária vezérigazgatója. Palkó András személyében szeptember 11. óta új igazgató vezeti a HEINEKEN Hungária Zrt. marketing és trade marketing szervezetét. Új szerepében a szakember a kereskedelem támogatási osztályt is irányítja. Kinevezése előtt Palkó András vendéglátás és trade marketing igazgatóként, azt megelőzően pedig group márkamenedzserként dolgozott a vállalatnál, a Soproni és a helyi márkák csapatának élén, korábban pedig a Carlsbergnél, illetve a British-American Tobacconál felelt kereskedelmi és marketing területekért. "András széleskörű tapasztalata a vállalatunk számára fontos területeken garantálja, hogy stratégai vezetése mellett megvalósítsuk marketing terveinket. Feladata lesz a magyarországi márkastratégiánk további erősítése, a prémium portfolió hosszú távú építése" - hangsúlyozta José Matthijsse. Eszéki Zoltán szintén szeptember 11. óta látja el a vállalatnál az országos értékesítési igazgatói pozíciót. Új szerepében a kiskereskedelmi és horeca üzletágat, valamint a nagykereskedelmi és e-kereskedelmi részlegeket is vezeti a szakember, aki szintén a szervezeten belülről érkezett: 11 éve dolgozik különböző értékesítési pozíciókban a HEINEKEN Hungáriánál. Korábban 12 évig dolgozott a Pepsi magyarországi leányvállalatánál, felelősségi körébe tartozott például a vállalat új értékesítési stratégiájának és szervezetének felépítése is. "Zoltán alapos sörpiaci ismerete felkészíti arra, hogy partnereinkkel együttműködve értékesítési stratégiánkat sikerre vigye a piacon" - mondta José Matthijsse. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
bútorgyártás | oregánóolaj | AI technológia | 57. Kékszalag | üzleti siker | ajtó | lakberendezés | Raiffeisen Nagydíj | gyerekszoba | első cipő | matrica | napelem | SPAR | Yettel | ALDI | baba fejlődés | dekoráció | Autókulcs | ACG | tok | FoxPost | üzleti biztonság | Packeta | E.ON
![]() |
PARTNEREINK
|