|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Karrier | Elköszön a Café vezetője
KARRIER
![]()
Café Communications: Elköszön a Café vezetője
2016-04-07 08:45 | Café PR
2016. április 4-én Gábor Iván távozott a Café éléről, helyét Szarvas László veszi át. Az ügynökségcsoporthoz tartozó Café Next Kft. neve ezentúl Café Communications Kft., ügyvezetője Simon Zoltán lesz. Gábor Iván tanácsadóként még ez év június 30-ig segíti a Café munkáját. A Café PR Kft-t továbbra is Balaton Anita vezeti, és változatlanul Simon Attila irányítja a Café Design-t. A Café azzal a céllal alakult meg 2001-ben, hogy integrált kommunikációs szolgáltatást nyújtson ügyfeleinek. Másfél évtized alatt a magyar piac meghatározó, egyik legnagyobb ügynökségcsoportjává vált. A Caféban ma Magyarországon több mint 120 ember dolgozik. Közép-Kelet-Európa 16 országára kiterjedő hálózatának (weCAN) több mint 30 független partnerügynökség a tagja, így összességében a régió egyik vezető kommunikációs ügynökségi szolgáltatója lett. 2015-ben sikeres üzleti évet zárt a Café, amelynek fejlődése nemcsak számokban mutatkozik meg. Idén márciusban többségi tulajdonrészt vásárolt a közösségimédia-szolgáltatásokat kínáló Be Social-ben. "A cafés éveim pontosan olyanok voltak, amiről mindenki álmodik: azzal foglalkoztam, amit szeretek, olyan emberekkel, akikkel élvezet volt együtt lenni" - emelte ki Gábor Iván. - "Mindenkinek egyesével köszönöm, hogy társam volt ezekben az években ügyfélként, partnerként, cafésként. 20 év alatt felneveltem a Cafét, most elengedem, mint ahogy gyermekeim kezét is elengedtem, és megyek tovább az utamon." Szarvas László az alapítás óta dolgozik a Caféban. "Mostantól, mint a Café vezetője azon leszek, hogy a csoport fejlődése a következő legalább másfél évtizedben is folytatódjon. Célom, hogy a Café a jövőben is képes legyen bármilyen integrált kommunikációs feladatot színvonalasan megoldani. Ügyfeleinek stratégiai partnereként - immár nemcsak Magyarországon, hanem az egész közép-kelet-európai régióban." Simon Zoltán 2006-ban csatlakozott a Caféhoz. "Számomra a legnagyobb kihívás, hogy az ügynökség, ezen belül a Café Communications megtartsa legfontosabb belső értékeit. Ezen elsősorban az emberközpontú, a munkatársak igényeit és problémáit meghallgató attitűdöt értem. Eddigi és jövőbeni sikereinknek ez a kulcsa. Alapvető célkitűzésem, hogy munkatársaink és ügyfeleink továbbra is azt mondhassák: jó döntés volt a Caféhoz tartozni." ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
üzleti biztonság | bútorgyártás | SPAR | oregánóolaj | matrica | üzleti siker | baba fejlődés | napelem | Környezetbarát tálak | légzés | Raiffeisen Nagydíj | AI technológia | Autókulcs | ALDI | Bátor Tábor | gyerekszoba | lakberendezés | dekoráció | ajtó | tok | első cipő | Yettel | 57. Kékszalag | E.ON
![]() |
PARTNEREINK
|