SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Pályázati projekt | Középpontban a prémium kiszolgálás


ClientFirst Consulting: Középpontban a prémium kiszolgálás
Országos | 2014-10-31 12:30 | One On One Kommunikáció



Immár hatodik alkalommal mérték össze ügyfélkiszolgálásuk színvonalát hazánk vezető vállalatai. A verseny eredményhirdetésével egybekötött szakmai konferenciát november 6-án rendezik meg a fővárosban.

Újdonság, hogy az idei évtől kezdve a programban résztvevő vállalkozások helyezéstől függetlenül, az elért eredmények alapján kézhez kapnak egy ügyfél-kiszolgálási minőségi tanúsítványt (Certificate of Service Excellence), amely a vállalat ügyfél-kiszolgálási színvonalát a Program nemzetközi standardok alapján összeállított értékelési szempontrendszere alapján tanúsítja - áll a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményben. A verseny mellett a program további egyedülálló előnye, hogy a résztvevők szintén helyezéstől függetlenül a részvételért cserébe az értékeléseket követően olyan piaci és vevőkiszolgáláshoz kapcsolódó adatokhoz, iránymutatásokhoz jutnak hozzá, melyek fontos fejlődési lehetőséget jelentenek az értékesítési és az ügyfélkapcsolati részleg, ezáltal az egész vállalat számára.

A részt vevő cégek személyes, telefonos és internetes (e-mailes) ügyfélkezelési kategóriákban teszik próbára ügyfélszolgálataikat. A versenyben egy-egy mérés során egy adott cég több száz ügyfelének véleményét kérdezik meg a kiszolgálásáról, és számos próbavásárlást is elvégeznek.

"A verseny során a hazai, de nemzetközi hátterű vállalatok és a magyar tulajdonú vállalatok is versenyeznek egy-egy kategórián belül. Ez jól mutatja, hogy a magyar tulajdonú középvállalkozások is egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a kiváló ügyfélkiszolgálásra és sok esetben fel is veszik a versenyt a nagy tapasztalattal rendelkező nemzetközi hátterű cégekkel" - fogalmaz Mózes István, a versenyt szervező ClientFirst Consulting ügyvezető partnere. Az idei évben a kategóriák és vállalati méret szerinti díjazás mellett egy új, Innovációs Díjat is átadnak a szervezők a leginnovatívabb cég részére.

A 2014-es "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" üzleti verseny díjátadó gálával és kapcsolódó szakmai konferenciával zárul november 6-án a budapesti Habsburg Királyi Bálteremben. "A konferencia a prémium kiszolgálás szellemében zajlik majd, ami ugyanis ma prémium, holnap már kötelező. A résztvevők arra keresik a választ, hogy mit jelent ma a prémiumszolgáltatás az üzleti életben, és miért érdemes a cégeknek erre koncentrálnia a jövőben, mi a siker kulcsa" - mondta el Kricska István, a ClientFirst Consulting ügyvezető partnere.

A szervezők izgalmas, aktuális témákkal, nagynevű előadókkal várják a szakma érintettjeit. Az eseményen többek között az immár hazánkba is napi járatot közlekedtető dubaji Emirates légitársaság ügyvezetője, a Four Seasons szállodalánc képviselője, valamint a Samsung Magyarország igazgatója osztja meg tapasztalatait a prémium kiszolgálásról. A pódiumbeszélgetés keretében Hajós András előadóművész, Radnai Zoltán a prezi.com senior menedzsere, Gallusz Nikolett színésznő és Gergely István, a Magyar Vízilabda Válogatott csapatmenedzsere cserél véleményt a sikerhez vezető út buktatóiról, kudarcairól, a Gazdasági Rádió munkatársának moderálásával. A rendezvény házigazdája Dr. Papp-Váry Árpád, a BKF Marketing Intézetének vezetője. A tavalyi verseny során a próbavásárlók mintegy 2 500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek, ezzel párhuzamosan összegyűjtötték közel 10 ezer ügyfél véleményét is az érintett cégek kiszolgálásról, és mintegy 600 ezer kérdésre adtak választ az értékelés során, amely alapján kialakult a részt vevő cégek rangsora.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!