|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Pályázati projekt | Kiderült, kik az ügyfélkiszolgálás legjobbjai
PÁLYÁZATI PROJEKT
dhl express magyarország kft | magyar telekom nyrt | mercedes benz hungária kft | provident pénzügyi zrt
ClientFirst Consulting: Kiderült, kik az ügyfélkiszolgálás legjobbjai
Országos | 2014-11-07 13:09 | One On One Kommunikáció
A DHL Express Magyarország Kft., a Magyar Telekom Nyrt., a Mercedes-Benz Hungária Kft. és a Provident Pénzügyi Zrt. bizonyultak az ügyfélkiszolgálás legjobbjainak 2014-ben. A kkv-k között tarolt a Mercedes-Benz Hungaria A személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában a nagyvállalatok között a Provident Pénzügyi Zrt., a közép- és kisvállalatok között a Mercedes-Benz Hungária Kft. nyerte el a "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" címet - olvasható a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményben. Telefonos kategóriában nagyvállalati szinten is a Provident Pénzügyi Zrt., közép- és kisvállalati szinten pedig szintén a Mercedes-Benz Hungaria Kft., valamint a DHL Express Magyarország Kft. bizonyult a legjobbnak. Elektronikus ügyfélkiszolgálásban nagyvállalati kategóriában a Magyar Telekom Nyrt., a kkv-k között pedig a Mercedes-Benz Hungaria Kft. az év kiváló ügyfélkiszolgálója, utóbbi ezzel mindhárom kiszolgálói szinten az első helyet szerezte meg. Az idei évben a kategóriák és vállalati méret szerinti díjazás mellett a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Szakértői Testület Különdíját is átadták a szervezők. Az új, Innovációs Különdíjat elsőként a Diego Kereskedelmi Kft. szerezte meg, míg a biztosítási szektor ágazati különdíját idén az Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt. érdemelte ki. Cél: az ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése A ClientFirst Consulting Kft. által életre hívott verseny legfőbb célja a magyarországi ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése. A 2009-ben indított program lehetőséget ad a részt vevő vállalatoknak ügyfél-kiszolgálási színvonaluk összehasonlítására ágazatokon belül és ágazatok között is. A megmérettetés során a hazai, de nemzetközi hátterű vállalatok és a magyar tulajdonú vállalatok is versenyeznek egy-egy kategórián belül, ami azt jelzi, hogy a magyar tulajdonú középvállalkozások is egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a kiváló ügyfélkiszolgálásra és sok esetben fel is veszik a versenyt a nagy tapasztalattal rendelkező nemzetközi hátterű cégekkel. Az objektív kép kialakításához egy-egy vizsgálat során egy adott cég több száz saját ügyfelének véleményét kérdezik meg a kiszolgálásáról, és akár száznál több próbavásárlást is végeznek. Az idei verseny során a próbavásárlók több mint 2 500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek, ezzel párhuzamosan a szervezők összegyűjtötték közel 10 000 ügyfél véleményét is az érintett cégek kiszolgálásról, és mintegy 600 000 kérdésre adtak választ az értékelés során, amely alapján kialakult a részt vevő cégek rangsora. Az ügyfelek véleménye és a vevőkiszolgálási sztenderdek is számítanak A Díj odaítéléséhez számos kritériumnak kell megfelelniük a pályázóknak, a rangsorolás alapjául szolgáló eredmények konkrét méréseken alapulnak. "Egy-egy résztvevő vállalat eredményeit 60 százalékban saját ügyfeleinek az ügyfélkiszolgálással való elégedettsége határozza meg, 40 százalékban pedig az általánosságban elvárt vevőkiszolgálási sztenderdek megvalósulása, amit mystery shopping-gal (próbavásárlás) mérünk" - hangsúlyozza Mózes István, a szervező ClientFirst Consulting ügyvezető partnere. "Újdonság, hogy az idei évtől kezdve a programban résztvevő vállalkozások helyezéstől függetlenül, az elért eredmények alapján kézhez kapnak egy ügyfél-kiszolgálási minőségi tanúsítványt (Certificate of Service Excellence), amely a vállalat ügyfél-kiszolgálási színvonalát a Program nemzetközi standardok alapján összeállított értékelési szempontrendszere alapján tanúsítja" - hangsúlyozza Kricska István, a ClientFirst Consulting ügyvezető partnere. A 2014-es "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" üzleti verseny díjátadó gálával és kapcsolódó szakmai konferenciával zárult november 6-án, Budapesten.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
dekoráció | Jelenlét Ház | DIGI | Skoda Auto | pályakezdő | Légzésfigyelő pulzoximéter | pedagógus | P&G | hajgyógyászat | Pampers | Máltai Szeretetszolgálat | elkóborolt kutyák | Mol | Pakisztán | űrlap | Gáz | munkáltató | takarmány | Rossmann | Pesterzsébet | háztervezés | Csorvási Gazdák | home office | vállalkozás
|
PARTNEREINK
|