|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Pályázati projekt | November 7-én zárul az ötödik Kiválóság az Ügyfélkiszolgál...
PÁLYÁZATI PROJEKT
kiválóság az ügyfélkiszolgálásban | hr | mózes istván | clientfirst consulting | kricska istván | mérő lászló | kh bank
![]()
ClientFirst Consulting: November 7-én zárul az ötödik Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban üzleti verseny
Országos | 2013-10-28 13:49 | One On One Kommunikáció
Immár ötödik alkalommal mérik össze ügyfélkiszolgálásuk színvonalát hazánk vezető vállalatai. A verseny eredményhirdetésével egybekötött szakmai konferenciát november 7-én rendezik meg a fővárosban. Az eseményen a hazai HR és marketing szakma, valamint a kereskedelmi szektor vezető szakértői vitatják meg az ügyfélkiszolgálás fejlődését és trendjeit. Az idei megmérettetés tesztjei, titkos próbavásárlásai már javában zajlanak. A verseny során a hazai, de nemzetközi hátterű vállalatok és a magyar tulajdonú vállalatok is versenyeznek egy-egy kategórián belül, ami azt jelzi, hogy a magyar tulajdonú középvállalkozások is egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a kiváló ügyfélkiszolgálásra és sok esetben fel is veszik a versenyt a nagy tapasztalattal rendelkező nemzetközi hátterű cégekkel. A részt vevő cégek személyes, telefonos és internetes (e-mailes) ügyfélkezelési kategóriákban teszik próbára ügyfélszolgálataikat. A versenyben egy-egy mérés során egy adott cég több száz ügyfelének véleményét kérdezik meg a kiszolgálásáról, és számos próbavásárlást is elvégeznek. "Az ügyfélélménynek egyre nagyobb hatása van a vállalatok teljesítőképességére. Sokszor felmerül a kérdés, hogy ez hogyan is mérhető, és ebben milyen szerepet játszanak az ügyfélmegkérdezések és a több hónapos tesztek" - fogalmaz Mózes István, a versenyt szervező ClientFirst Consulting ügyvezető partnere. "Az idei ügyfélkiszolgálási versenyünk és a novemberi záró konferencia ebben az igen aktuális kihívásban próbál útmutatást adni a cégek releváns vezetőinek" - fűzi hozzá. A 2013-as "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" üzleti verseny díjátadó gálával és kapcsolódó szakmai konferenciával zárul november 7-én a fővárosban. "A konferencia az élményszerűség általános értelmezésétől indulva vizsgálja az ügyfélélmény létrejöttének megjelenési formáit az üzletemberek szemével. A résztvevők arra keresik a választ, hogy tudatosan létrehozható-e ez az érzelmi állapot, azaz az ügyfélélmény az üzleti életben és miért érdemes a cégeknek erre koncentrálnia a jövőben. Egyszóval mennyit visz és mennyit hoz ez a cégek számára" -mondta el Kricska István, a ClientFirst Consulting ügyvezető partnere. Az eseményen többek között Mérő László, ismert matematikus, publicista és pszichológus elemzi az ügyfélélmény pszichológiai hátterét, és olyan vezető szakemberek cserélnek véleményt, mint a K&H Bank, a Mercedes Benz és az OMV marketingvezetője, valamint a MABISZ képviselője, vagy Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára. A beszélgetéseket a média neves szakértői moderálják, a rendezvény házigazdája pedig Dr. Papp-Váry Árpád, a BKF Marketing Intézetének vezetője lesz. A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj szakmai támogatója a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, a verseny jogi tisztaságát a Taylor Wessing enw|c nemzetközi jogi iroda szavatolja. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
Carlsberg | napelem | mesterséges intelligencia | Turkish Airlines | Liverpool FC | disznóvágás | Lidl | lángos | esküvői ruha | Liv Duna Medical Center | Rolls-Royce | minibár | digitalizáció | Pepco | nyakkendő | Gyógynövény | szálloda | SPAR | KRQ | nyugtató | Turkish Technic | akkumulátor | grillezés | tárolás
![]() |
PARTNEREINK
|