|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Média | Hogyan hat az Axel találmánya a reklámozásra?
MÉDIA
axel | bild | the media briefing | spritz | találmány | reklámozás | német kiadó | zászlóshajónak számító bild
![]()
Médiainfo: Hogyan hat az Axel találmánya a reklámozásra?
Külföld | 2014-04-22 14:54 | News4business.hu
A német kiadó nemrég a zászlóshajójának számító BILD-nél vezette be elsőként az olvasásgyorsító alkalmazását, amely működési elvében szembemegy az eddigi hirdetés-elhelyezési megoldásokkal. A "tradicionális" online reklámok arra építenek, hogy az internetező szeme úgymond körbejár a megjelenített oldalon, és egyszerre több mindenre fókuszál a tekintet. Az Axel Springer új találmánya - amelyet elsőként a német hírportálán alkalmaznak - épp az ellenkezőjét hangsúlyozza. A gyorsabb olvasás úgy segíthető elő, ha a szem csak egy adott pontra koncentrál. A program épp ebben segít. A The Media Briefing szaklap újságírója kipróbálta az új szolgáltatást, szerinte viszont az olvasás az új applikáción keresztül sokkal megterhelőbb és fárasztóbb a szemnek, mint a hagyományos módszerrel. Ellenben vannak olyanok, akik dicsérik a forradalminak titulált megoldást - olvasható a TheMediaBriefing.com írásában. Az olvasást meggyorsító programot egy bostoni székhelyű startup, a Spritz fejlesztette ki. A megoldás tulajdonképpen úgy működik, mint egy súgógép. Egy online cikk szavait egymás után vetíti ki az olvasónak a program. Az újításnak köszönhetően az olvasásra fordított idő nagy mértékben lecsökken. A szolgáltatás révén a felhasználó egy perc alatt akár 600 szót is el tud olvasni. A rendszer minden szóban egy betűt pirosra satíroz, így a szem is könnyebben tud egy helyre koncentrálni. A német hírportálra bevezetett megoldás már mobilon is elérhető. Az amerikai Spritz fejlesztése itt található meg, így az olvasók saját maguk is kipróbálhatják, és megítélhetik az olvasásgyorsító programot. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
AI technológia | Raiffeisen Nagydíj | lakberendezés | első cipő | tok | üzleti biztonság | napelem | Packeta | baba fejlődés | SPAR | ajtó | matrica | ALDI | ACG | bútorgyártás | Yettel | E.ON | FoxPost | Autókulcs | 57. Kékszalag | üzleti siker | oregánóolaj | gyerekszoba | dekoráció
![]() |
PARTNEREINK
|