|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | Új arculat és reklámfilm
HIRDETŐ/MÁRKA
poli farbe | platinum | tv2 | eurovíziós dalfesztivál | mtv | bajnokok ligája | sport tv | pr | maxus hungary | maxus
![]()
Poli-Farbe: Új arculat és reklámfilm
Országos | 2013-05-28 11:13 | KRQ Communications
Egyrétegű és cseppmentes - ez a legfőbb üzenete annak a reklámszpotnak, amelyet a Poli-Farbe készíttetett kategóriateremtő beltéri falfestékének, a Platinumnak az idei szezonra. Az évek óta zsugorodó festék szektor forgalmának 70 százalékát három nagyvállalat adja, közülük a Poli-Farbe az egyetlen magyar tulajdonban lévő gyártó cég. A bócsai vállalat az Ipsos tavalyi reprezentatív piackutatása alapján döntött úgy, hogy fiatalosítja arculatát és a televízióban is népszerűsíti legfőbb márkáját. A kutatás eredményei szerint a festék színét döntően nők választják ki, a Platinum minőségével szignifikánsan többen elégedettek, mint más márkával, s rendkívül elfogadott a vásárlók részéről, hogy a hazai tudásra épülő Platinum színeit magyar virágok, növények jelölik. A tv-szpot ennek megfelelően a fiatal nőkhöz szól, s egyedi módon, a márkát jól megkülönböztetve bukkannak fel benne a virágmotívumok. A Poli-Farbe a TV2-t és kábelcsatornáit választotta a kampányhoz, de célzottan megjelent egyes kiemelt nézettségű műsorokban is, így például az Eurovíziós Dalfesztivál fináléjában az MTV-n, illetve a Bajnokok Ligája döntőjében a Sport Tv-ben. A tv-kampányt online search, social média és PR aktivitások támogatják. A Poli-Farbe frissítette logóját és a Platinum márka csomagolását is az idei szezonra, hiszen stratégiai céljait megvalósítva már nemcsak szakkereskedésekben, hanem barkácsáruházakban is polcra kerül a termék. A Poli-Farbe a reklámszpot készítéséhez meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget, amelyet a Maxus Hungary kreatív koncepciója nyert meg. A Maxus produkciós partnere Visionary 7 volt. Az új Poli-Farbe logót a Made Works készítette. A Poli-Farbe médiavásárló és PR ügynöksége a KRQ Communications. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
K&H | Auchan | álláskeresés | Varnus Xaver | Virsli | Iskolaszer | Játék | CV | táp | fenntartható önkormányzat | macskák | pezsgő | étterem | tudás | fémipar | menstruáció | lemezhajlítás | Magyar Vöröskereszt | társ | Okostelefon | Rhoda Scott | telefontok | kutyák | karácsony
![]() |
PARTNEREINK
|