|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Újrahasznosít az IKEA
KERESKEDELEM
![]()
IKEA: Újrahasznosít az IKEA
2018-07-18 07:29 | Café PR
2030-ig minden IKEA termék megújuló és újrahasznosított anyagból készül majd. A svéd lakberendezési vállalat a napokban jelentette be főbb, fenntarthatósággal kapcsolatos vállalásait:
"Azzal, hogy a működésünk teljesen körkörös lesz, azt szeretnénk elérni, hogy az emberek megváltozott életstílusához igazítsuk és meghosszabbítsuk a termékeink és alapanyagaink életszakaszát és az erőforrásokat a legokosabb módon használjuk fel. Ahhoz, hogy mindezt meg tudjuk valósítani, az összes termékünket úgy fogjuk tervezni a legelső lépéstől kezdve, hogy egyszerű legyen őket újrahasznosítani, újrahasználni, újra eladni és könnyen lehessen javítani" - mondta Lena Pripp-Kovac, az IKEA fenntarthatóságért felelős vezetője. A fenntarthatósági vállalásokkal az IKEA, három fő kihívást kíván leküzdeni: a klímaváltozás káros hatásait, a nem fenntartható fogyasztást és a társadalmi egyenlőtlenséget. A klímaváltozás hatásait, a világ óceánjainak és tengereinek vízszintemelkedését, valamint az étel és ivóvíz ellátás zavarait napjainkra egyre többen érzik. E téren az IKEA két fő aktivitási területet azonosított be: egyfelől csökkenteni az üvegházhatású gázok kibocsátását, ami jelenleg a nyersanyagok előállítása, valamint a termékek használata során jelentkezik. Másfelől arra ösztönözni az embereket, hogy takarékoskodjanak az ivóvízzel (az IKEA-ban elérhető lesz az a vízporlasztó, ami minden csappal kompatibilis és akár 90 százalékkal csökkentheti a vízfogyasztást) és ne bánjanak pazarlóan az étellel (több növényi eredetű étel és kevesebb felesleg az IKEA éttermeiben, bisztróiban). 2030-ra a föld népessége eléri a 8,5 milliárdot, 2050-re pedig 70 százalékkal több étel előállítására lesz szükség, nemcsak a növekvő népesség, hanem az állati eredetű ételek fogyasztása és az étel pazarlása okán. A nem fenntartható élet egyik látványosabb következménye az ivóvízkészlet csökkenése, a levegő és termőföld szennyezettsége. Az IKEA számára az egyik legnagyobb kihívás, hogy hogyan segíthet az emberek számára fenntartható életet biztosítani a korlátozott jövőbeni körülmények között. A lakberendezési márka jelenleg több olyan fejlesztésen is dolgozik, ami a tiszta levegő előállításában segíthet, mint például a levegőtisztító függöny, vagy az otthoni levegőtisztító berendezés. A harmadik nagy kihívás a társadalmi egyenlőtlenség: számos fejlődő térségben szélsőséges nélkülözésben élnek, a gyermekek és a fiatalok különösen. A gazdasági fejlődés dacára sokan bizonytalanok jövőjük, munkájuk és bevételeik kapcsán. Míg a technológiai fejlődés jótékony hatását sokan tapasztalják, majd 1 milliárd ember számára az áram és a technológiai eszközökhöz való hozzáférés csak álom marad. Mára több mint 100 millió ember hagyta el otthonát annak érdekében, hogy megélhetést találjon és családjának szebb hétköznapokat teremtsen - őket az IKEA foglalkoztatási programja segíti. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
üzleti siker | üzleti biztonság | FoxPost | iskolakezdés | első cipő | napelem | Arcápolás | SPAR | Yettel | lakberendezés | baba fejlődés | ajtó | ACG | bőrápolás | Országos Állatvédőrség | arcbőr | rászoruló állatok | ALDI | ARWU rangsor | matrica | bútorgyártás | SZTE | Packeta | Mandoki Soulmates
![]() |
PARTNEREINK
|