|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Szponzoráció | Megújult szponzorációs szerződés a Mastercarddal
SZPONZORÁCIÓ
![]()
MasterCard: Megújult szponzorációs szerződés a Mastercarddal
2018-02-27 14:43 | LocalTime Budapest PR&Consultancy
Az UEFA bejelentette, hogy megújítja szponzorációs szerződését a Mastercarddal, amely így további három évig a Bajnokok Ligája kiemelt támogatója marad. A majd negyedszázados együttműködés 1994-ben kezdődött a klubok közötti legrangosabb versenysorozat és a fizetéstechnológiai vállalat között. A Mastercard ezt a megállapodást hosszabbította meg 2021-ig, amely tartalmazza az UEFA Szuperkupa támogatására vonatkozó jogot is 2018-2020 között. A Mastercard már több mint 20 éve támogatja a Bajnokok Ligáját, mely a szurkolókat világszerte közelebb hozza szenvedélyükhöz, számtalan felbecsülhetetlen élményt ajándékozva nekik. Ilyen többek között a játékosok pályára kísérése is, amely minden résztvevő gyerek számára csodálatos, életre szóló élményt jelent. "Egy sikeres kapcsolathoz elengedhetetlen a hosszú távú tervezés, így a Mastercarddal való együttműködésünk meghosszabbítása rendkívüli örömmel tölt el. Egy ilyen világmárka támogatása rengeteg előnyt és lehetőséget jelent az UEFA számára. A digitalizáció szerepe világszerte egyre fontosabb a közönséggel való kapcsolat elmélyítésében, így várakozással tekintünk a Mastercarddal, mint piacvezető technológiai vállalattal a további együttműködésre." - mondta a megállapodásról Guy-Laurent Epstein, az UEFA Events SA marketingigazgatója. "Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy meghosszabbíthatjuk az UEFA Bajnokok Ligájával kötött megállapodásunkat. Ezek a kulcsfontosságú sportesemények remek lehetőséget kínálnak arra, hogy a szurkolókat világszerte közelebb hozzuk szenvedélyükhöz, partnereink számára pedig innovatív üzletépítési lehetőségeket fogunk kialakítani a jövőben is. Immár huszonnegyedik éve lehetünk a Bajnokok Ligája hivatalos támogatói, idén is izgatottan várjuk az ezúttal Kijevben rendezett döntő feledhetetlen pillanatait. Örülünk, hogy újra valami felbecsülhetetlent kezdünk el együtt." - mondta Javier Pérez, a Mastercard Europe elnöke. Ez volt a negyedik szponzorációs szerződés hosszabbítás, amelyet az UEFA Bajnokok Ligája 2018-2021-es ciklusára kötöttek. Az UEFA klubversenyének szponzorációs jogait az UEFA megbízásából a TEAM Marketing AG értékesíti világszerte. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
Raiffeisen Nagydíj | üzleti siker | SPAR | ajtó | oregánóolaj | üzleti biztonság | 57. Kékszalag | napelem | Yettel | E.ON | dekoráció | első cipő | baba fejlődés | gyerekszoba | lakberendezés | Autókulcs | Packeta | bútorgyártás | AI technológia | FoxPost | ALDI | matrica | ACG | tok
![]() |
PARTNEREINK
|