|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Szponzoráció | Az Unilever több márkája is a foci-Eb hivatalos szponzora lett
SZPONZORÁCIÓ
Unilever: Az Unilever több márkája is a foci-Eb hivatalos szponzora lett
2024-01-03 10:16 | Noguchi
A Hellmann's, a Globus, a Rexona, a Dove Men+Care, és az Axe is a labdarúgó Eb támogatói között. Az Unilever és az Európai Labdarúgó-szövetség (UEFA) bejelentette, hogy az Unilever élelmiszer- és szépségápolási márkái is a jövő évi labdarúgó Európa-bajnokság, vagyis az UEFA EURO 2024TM hivatalos szponzorai lesznek. Az Unilever portfóliójából a legnépszerűbb élelmiszermárkák közé tartozó Hellmann's és Globus is a támogatók listáján szerepel. Mivel az Unilever szépségápolási brandjei már korábban is számos sporteseményt szponzoráltak, hozzájárulva a mozgás szeretetének népszerűsítéséhez, a Rexona, a Dove Men+Care, és az Axe is az UEFA EURO 2024TM hivatalos támogatói lettek. Felmérések szerint az európaiak 67%-a rendszeresen követi (1) a világ legnépszerűbb sportágának számító labdarúgást és érdeklődik az ahhoz kötődő események iránt, így ezúttal is emberek millióit köti majd össze a játék iránti közös szenvedély. Az UEFA EURO 2024TM eseményeit várhatóan közel 5 milliárd ember fogja élőben követni, továbbá 2,7 millió résztvevő a lelátókról, személyesen szurkol majd 10 német városban, 51 mérkőzést figyelemmel kísérve. Peter Dekkers, az Unilever élelmiszer üzletágának európai vezetője szerint "az étkezés közösségépítő ereje kiemelt jelentőségű, legyen szó akár a helyszínen, több ezer ember jelenlétében, a lelátóról szurkolva, akár az otthon kényelméből barátokkal, családtagokkal együtt. Az Unilever élelmiszermárkái büszkék arra, hogy részesei lehetnek ennek a hatalmas európai eseménynek, amely globálisan is milliókat hoz össze a futball szeretetén keresztül". Fulvio Guarneri, az Unilever szépségápolási európai igazgatója hozzátette: "nagy büszkeség számunkra, hogy támogathatjuk az UEFA EURO 2024™-et. Szépségápolási márkáink mind azt az üzenetet közvetítik, hogy az Unilever hozzájárul az emberek friss és magabiztos mindennapjaihoz. A sport támogatása nagyszerű lehetőség arra, hogy kapcsolatba lépjünk fogyasztók millióival, akik az Európa-bajnokság idején nemzeti válogatottjaiknak szurkolva vagy egyszerűen a futball élvezete által még erősebb közösséggé formálódhatnak." "Örömmel jelentjük be az Unileverrel való partnerségünket - ez az együttműködés a közös szenvedélyt és elkötelezettséget ünnepli, mellyel kapcsolatot teremthetünk a futballrajongókkal Európa- és világszerte" - mondta Guy-Laurent Epstein, az UEFA marketingigazgatója. "Az Unilever élelmiszer- és szépségápolási márkái naponta több milliárd embert érnek el, és biztos vagyok benne, hogy a szurkolók számára is képesek lesznek az elkötelezettséget és a versenyszellemet új perspektívába helyezni." Az UEFA EURO 2024TM-et megelőzően és az esemény alatt az Unilever márkái a legfontosabb kiskereskedelmi partnerekkel együttműködve Európa-szerte lehetőséget teremtenek a vásárlók számára, hogy jegyeket nyerjenek és különleges szurkolói élményekben részesüljenek. A márkák emellett az esemény hivatalos szurkolói zónáiban is megjelennek majd. (1)Forrás: Global Web Index; 16-65 év közötti felnőttek; regionális piacok (15): Ausztria, Belgium, Cseh Köztársaság, Dánia, Franciaország, Németország, Görögország, Írország, Olaszország, Hollandia, Norvégia, Románia, Spanyolország, Svédország, Egyesült Királyság / 2022, Q4 / N: ~70,000
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
olasz divat | E.ON | sport | Airbnb | jégkorong | Bridgestone Tatabánya | lakáskiadás | elektromos kerékpár | grill | Fóliázás | játékpiac | textíliák | Knorr-Bremse | lámpa | motor | dekoráció | szobanövény | informatikai eszközök | család | coaching | terasz | méz | építőipar | Olaszország
|
PARTNEREINK
|