SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Szponzoráció | Másmilyen FIFA-t akarnak a szponzorok


Marketinginfo.hu: Másmilyen FIFA-t akarnak a szponzorok
Külföld | 2015-12-21 16:30 | N4b



A Nemzetközi Labdarúgó-szövetség 5 legnagyobb szponzora levelet írt a szervezetnek, amelyben kulturális változást sürgetnek.

Az Adidas kezdeményezte annak a levélnek a megírását, amelyhez végül a McDonald's, a Coca-Cola, a Visa és az Anheuser-Busch is csatlakozott, és amely kulturális megújulásra sarkallja a Nemzetközi Labdarúgó-szövetséget, azaz a FIFA-t - derül ki a W&V-n. A levelet a vállalatok képviselői személyesen adták át a szövetség végrehajtó-bizottságának, annak zürichi ülésén a múlt héten.

A FIFA szóvivője szerint a szervezetnek fontosak a fő szponzorai, és komolyan veszi a véleményüket. A szervezetnél értékelik a támogatók erőfeszítéseit, és hálásak nekik ezekért.

Október elején több szponzor is az akkori (évek óta regnáló) FIFA elnök, Sepp Baltter visszavonulását követelte. Akkoriban vette fel a kapcsolatot először az Adidas a többi támogatóval. A cég elnöke, Herbert Heiner azt nyilatkozta november elején, hogy a szövetségnél alapvető változtatásokra van szükség.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!