|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | 2013-ban is növekedésre törekszik a Hyundai
KERESKEDELEM
![]()
Hyundai: 2013-ban is növekedésre törekszik a Hyundai
Külföld | 2013-01-09 16:05 | Hyundai
A Hyundai 2012-ben összesen 444 ezer darab gépkocsit értékesített Európában, ami 10,2 százalékkal haladta meg a márka előző évi teljesítményét. A legkeresettebb típus az i30-as volt, amelynek éves eladásai meghaladták a 100 ezer darabot. A sikeres alsó-középkategóriás modell, amelyet a vállalat csehországi üzemében gyártanak, a közelmúltban bekerült az Év Autója 2013 díj döntőjébe. Az alsó-középkategóriás ix35, valamint a városi i20 és ix20 (amelyeket egytől egyig a kontinensen terveztek és gyártanak), továbbra is népszerű az európai vásárlók körében, a három modellből összesen 210 963 darab talált gazdára. A helyi gyártású típusok a Hyundai 2012-es európai eladásainak 70 százalékát tették ki. "Európai fejlesztésű és gyártású modelljeinket igen vonzónak találják a térség vásárlói. Ezek a típusok számos új ügyfelet csábítottak a Hyundai márkához. Az elmúlt év igen nehéz volt minden autógyártó számára, és a feltételek terén 2013-ban sem várható javulás. Célunk, hogy üzletmenetünk meghatározó oszlopaira összpontosítsunk - a piacrész megőrzésére, valamint tevékenységeink minőségének további tökéletesítésére" - hangsúlyozta Allan Rushforth, a Hyundai Motor Europe alelnöke és ügyvezető igazgatója. A Hyundai európai eladásai jelentős mértékben hozzájárultak a vállalat globális teljesítményéhez. 2012-ben a világszintű eladások 8,6 százalékkal haladták meg az egy évvel korábbit, a tavalyi forgalom elérte a 4,4 millió gépkocsit. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
vendéglátóipar | 57. Kékszalag | SPAR | légzés | Környezetbarát tálak | gyerekszoba | üzleti siker | napelem | AI technológia | matrica | Bátor Tábor | tok | oregánóolaj | ajtó | Raiffeisen Nagydíj | baba fejlődés | dekoráció | első cipő | Autókulcs | lakberendezés | ALDI | bútorgyártás | Lidl | E.ON
![]() |
PARTNEREINK
|