|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | DM/Promóció | A Danone Kft. nyerte el a legötletesebb promóció díját a HVG Áll...
DM/PROMÓCIÓ
![]()
Anderson Communications Kft.: A Danone Kft. nyerte el a legötletesebb promóció díját a HVG Állásbörzén
Budapest | 2012-10-01 | Anderson Communications Kft.
A Danone Kft. az Anderson Communications Kft.-vel együttműködve építette fel új, interaktív standját, mellyel rögtön díjat is nyert - a "legötletesebb promóció" - a HVG Állásbörzén. A 21 éve Magyarországon működő nagyvállalat employer branding (munkáltatói arculat) építésével bízta meg az Aon Hewitt-ot, annak érdekében, hogy közös erővel megismertessék a piaccal, a szervezeten belül működő sikeres folyamatokat, és ezáltal reális képet nyújtsanak a potenciális munkavállalók számára. Az Anderson Communications által javasolt innovatív eszközök alkalmazásával, a Danone hatékonyabban találja meg azokat a munkatársakat, akik szervezeti kultúrájukkal azonosulni tudnak. Nem titkolt célja a vállalatnak emellett, a már meglévő munkavállalói elégedettségének megőrzése is, ezért közösen a belső kommunikáció hatékony csatornáinak kiépítésén is dolgoznak a jövőben. A budapesti üzemében hazai tejtermékeket gyártó cég elsősorban a friss diplomások körében szeretne a legvonzóbb munkáltató lenni, ezért a HVG Állásbörzén jelenlétét innovatív kezdeményezésekkel színesítette. Friss és fiatalos munkahely arculatának erősítése érdekében - az Anderson ötleteinek beépítésével - kreatív megjelenéssel és interaktív akciókkal igyekeztek a fiatal tehetségeket a standjukhoz vonzani. Az állásbörze egész területén egyedi padlómatricák irányították az érdeklődőket álmaik állása felé. A standnál joghurtos doboz formájú gyűjtőládában lehetett leadni a nyomtatott önéletrajzokat. A bátrabb jelentkezők kamera előtt, video interjú formájában is elmondhatták, miért szeretnének a Danone csapatához tartozni. Az eseményhez egyedi kiadvány, "Karrier Kalauz" is készült, amelyben a vállalat új, letisztult arculata is bemutatkozott. Természetesen a joghurtkóstolás sem maradhatott el. A budapesti gyárban előállított friss tejtermékeket a fiatalok az állásbörzén részt vevő önkéntes Danone munkatársakkal folytatott kötetlen beszélgetések közben fogyaszthatták el. Az egyedülálló interaktív kezdeményezések és a közös munka végül meghozta eredményét, a Danone stand több mint 120 kiállító közül elnyerte a HVG állásbörze legötletesebb promóciója díját. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
SPAR | üzleti biztonság | dekoráció | ALDI | Autókulcs | Környezetbarát tálak | lakberendezés | Yettel | Bátor Tábor | gyerekszoba | AI technológia | E.ON | üzleti siker | első cipő | légzés | oregánóolaj | tok | Raiffeisen Nagydíj | napelem | matrica | bútorgyártás | ajtó | 57. Kékszalag | baba fejlődés
![]() |
PARTNEREINK
|