SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Karrier | Népszerű a Bosch a frissdiplomások körében


Bosch: Népszerű a Bosch a frissdiplomások körében
Országos | 2012-12-12 11:35 | Bosch



Az idei HVG Állásbörze kiállítói és látogatói körében végzett felmérés szerint a vállalatok közül idén a Bosch csoport végzett a második helyen, az Audi Hungária mögött.

Ez a hazai műszaki felsőoktatás támogatása mellett a vállalat mukaerőpolitikájának is köszönhető, amely a bizalom, az együttműködés és a sokrétű támogatási programok egymást erősítő, szinergikus hatásaira épül. Az egyetemi tanszékek támogatása idejekorán megteremti azt a korszerű szakmai hátteret és kutatói attitűdöt, amely a nyitott innovációra épülő vállalati kultúra elsajátításához szükséges. Nem hagyható figyelmen kívül a Bosch csoport őszi image kampánya sem, mely minden bizonnyal hozzájárul ehhez a sikerhez. A HVG Állásbörzén elvégzett mostani felmérés is a Bosch koncepciójának eredményességéről árulkodik.

Az állásbörzén, melynek idén több mint tízezer látogatója volt, az érdeklődők megismerhették a Bosch csoport nyitottságra és folytonos interakciókra épülő szemléletmódját. "A Bosch vállalati kultúráját a mérnökképzés elhivatott támogatásának légköre hatja át. Motivációs programjaink, illetve a nemzetközi tapasztalatszerzési lehetőségek vonzó alternatívát jelentenek az egyetemekről kikerülő fiataloknak, és a szakmai előmenetel kecsegtető perspektíváját nyújtják számukra. A felsőoktatási intézmények támogatásával megalapozzuk azt az innovációs szemléletmódot, amely a munkába állásuk első pillanataitól kezdve segíti a fiatal szakembereket a Bosch kontinenseken átívelő közösségébe való akadálytalan beilleszkedésben" - emelte ki Javier González Pareja, a magyarországi Bosch csoport vezetője.

Az elhelyezkedés során a legfontosabb elvárások, amelyekkel egy friss diplomásnak a Bosch-nál szembesülnie kell, a jól hasznosítható elméleti és gyakorlati tudás, illetve az aktív nyelvi ismeretek. Ezzel szemben általános tapasztalat, hogy a felsőoktatási intézmények a korszerű szakmai ismeretanyag továbbadása mellett csupán mérsékelt figyelmet fordítanak a problémamegoldó valamint a kommunikációs készségek fejlesztésére és az idegennyelvi képzésre. Ez utóbbiban bizakodásra ad okot, hogy a HVG által rendezett állásbörzén a regisztrált látogatók 83,48 százaléka számolt be angol, és 36,01 százaléka német nyelvtudásról. A további szükséges képességek elsajátításához a Bosch jelentős segítséget nyújt speciális képzési tervek készítésével, és szakma-specifikus programokkal. Ennek szemléletes példája a cég mindennapos gyakorlatában mára általánossá vált belső coaching, ahol az adott szakterület tapasztalt művelői támogatják a pályakezdő mérnököket az elvárt kompetenciák megerősítésében.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!