SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Ezüst EFFIE-díjat kapott a SPAR „Egyenesen a kemencéből&#...


SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.: Ezüst EFFIE-díjat kapott a SPAR „Egyenesen a kemencéből“ POS kampánya
Budapest | 2011-10-25 | SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.



A SPAR "Egyenesen a kemencéből" POS kampányát a D'arcy Avenue Reklámügynökség nevezte be a reklámhatékonysági versenyre.

A magyar reklám- és marketing szakma "Oscar"-jának is nevezett, 2011. október 14-én a Nemzeti Színházban megrendezett jubileumi 10. EFFIE-gálán a SPAR Magyarország Kft. és a D'arcy Avenue Reklámügynökség "Egyenesen a kemencéből" POS kampánya kereskedelem kategóriában ezüst díjat kapott.

Az idei évben Magyarország legjelentősebb reklámügynökségei rekordszámú, 105 pályázatot nyújtottak be az EFFIE-re, melyek közül 59 alkotást talált alkalmasnak a továbbjutásra a neves hirdetési és médiaszakemberekből álló zsűri. A kétnapos elbírálásban közel 100-an vettek részt.

A SPAR "Egyenesen a kemencéből" POS kampányát a D'arcy Avenue Reklámügynökség nevezte be a reklámhatékonysági versenyre. A 2011 márciusában indult átfogó, közel 400 SPAR-csoporthoz tartozó üzletre kiterjedő kampány célja négy hónapon belül minimum 4% forgalomnövekedés elérése volt ezen a frissáru területen. Mivel a pékáru kis értékű napi vásárlási cikk, ezért a cégcsoport a forgalom növelését a friss termékek folyamatos biztosítása mellett az üzletekben kihelyezett újszerű és feltűnő ún. Shopper Marketing kampányelemekkel tudta a leghatékonyabban elérni.

A kreatív stratégia alapjául szolgált, hogy a SPAR és INTERSPAR üzletek pékáru részlegeiben a "békebeli" pékségek hangulatát idézzék fel, ahol mindent helyben sütnek, ezért mindig minden friss. A Shopper Marketing alapelveit követve a kampány POS elemei az áruházba lépéstől a vásárlásig folyamatos kommunikációt biztosítanak a vevőkkel. A bejáratnál életnagyságú pékmester display kínálja a kiemelt ajánlatot, a pékáru osztályra érve pedig óriási "Kemence display" ragadja meg a vásárlók figyelmét. A zsemlekiadó is kemence design-t kapott, a "Kemence expressz" táblán pedig nyomon követhető a helyben sütött pékáruk elkészülése. Mindezeken kívül az árjelzők is egyedi, péklapát formát kaptak.

Az üzletekbe kihelyezett installáció hatékonyságát mutatja, hogy felállítását követően a SPAR és INTERSPAR áruházakban értékesített pékáruk összesített bruttó forgalmában jelentős mértékű forgalmi javulást hozott. Az első hónapban a tervezett növekedés több mint háromszorosa, a négy hónap összesített növekedési rátája pedig a tervezett közel háromszorosa volt az előző év azonos időszakához viszonyítva.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!