|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Tovább bővül a SuperShop program
KERESKEDELEM
![]()
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.: Tovább bővül a SuperShop program
2018-07-16 13:04 | KRQ Communications
Immár közel 3 millió kártyatulajdonos használja Magyarország legnagyobb törzsvásárlói programját. A SuperShop 18 évvel ezelőtt indult el, jelenleg 16 kereskedelmi partner közel 800 üzletegységében fogadják el a hűségkártyát. "2000 áprilisában a SuperShop program a pontok gyűjtésével és beváltásával indult. Ma már azonban - a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően - egy vásárlói lojalitást erősítő, összetett rendszerré nőtte ki magát. A hűségprogram központi eleme a SuperShop kártya, amelynek segítségével a kártyabirtokosok pontjai a vásárlást követően mindenkinek a saját, banki biztonsággal rendelkező pontfolyószámláján gyűlnek, és korlátozás nélkül felhasználhatóak" - mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője. Az igények magas színvonalú kiszolgálása érdekében a nyolcszoros SuperBrands, hétszeres Business SuperBrands díjas törzsvásárlói program nemcsak a vásárlók, hanem az ahhoz csatlakozó partnerek számára is számos előnyt biztosít. Működése során ugyanis létrejött az FMCG szektor egyik legnagyobb, kizárólag a program résztvevői számára elérhető és folyamatosan aktualizált fogyasztói adatbázisa. A SuperShop informatikai rendszere pedig megszerezte az ISO 27001 tanúsítványt, amely garantálja a partnerek és a kártyabirtokosok megbízható, magas szintű kiszolgálását. Jelenleg a magyar háztartások több mint fele rendelkezik SuperShop kártyával, és hetente csaknem 1,8 millió alkalommal használják is azt. A SuperShop kártyák száma 2018 őszére várhatóan eléri a 3 milliót. Az utóbbi 2 évben csatlakozott a jegy.hu portál, a Netpincér, a REGIO Játék 34 áruházával, a Papírmadár 26 írószer üzletével, a Katedra Nyelviskola 7 helyszínen, a Kärcher 11 Center és Store szakáruházával. Immár 300 magyarországi utazási irodában lehet a PREMIO Travel utazásaival pontot gyűjteni, a Burger King megnyitotta 41., a Bellozzo pedig 3. olasz éttermét. "A SPAR számára kiemelten fontosak a hűséges vásárlók, vállalatunk célja továbbra is változatlan: az elégedett törzsvásárlók körének folyamatos bővítése. Az üzlethálózatunk fejlődésével ma már 33 INTERSPAR, 346 szupermarket, és immár 154 SPAR franchise áruházban használható a SuperShop kártya" - tette hozzá Maczelka Márk. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
oregánóolaj | tok | dekoráció | bútorgyártás | matrica | Yettel | 57. Kékszalag | AI technológia | FoxPost | SPAR | lakberendezés | Raiffeisen Nagydíj | ALDI | ACG | üzleti siker | E.ON | napelem | ajtó | első cipő | baba fejlődés | gyerekszoba | Autókulcs | Packeta | üzleti biztonság
![]() |
PARTNEREINK
|