SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Egyéb | Rendhagyó Közgyűlést tartott a Magyar Marketing Szövetség


Magyar Marketing Szövetség : Rendhagyó Közgyűlést tartott a Magyar Marketing Szövetség
Budapest | 2014-05-30 09:42 |



Az MMSZ megújult szellemben, bővülő tagságát május végén formabontó közgyűlésre invitálta.

"A Magyar Marketing Szövetség fontosnak tartja, hogy a szakmai trendekről első kézből nyújtson tájékoztatást tagjai részére, ezért most először rendhagyó módon két kerekasztal beszélgetéssel indítottuk el a közgyűlést." - mondta Hinora Ferenc, a Szövetség elnöke.

A kezdeményezés kitűnő fogadtatásra talált. Sikerrel fogadták a tagok és a pártoló szimpatizánsok is. A megszokott létszám duplája volt jelen az elejétől a végéig.

A két kerekasztal-beszélgetést a marketing szakembereket foglalkoztató fontos témákra szervezték és a terület ismert szakértőit kérték fel arra, hogy a trendekről és a várható fejlődési irányokról osszanak meg gondolatokat. A beszélgetéseket Román Balázs, a Kreatív főszerkesztője moderálta. A kétszer egy órás beszélgetésen sok értékes tartalom hangzott el, melyből a következő összefoglalóban néhány fontos gondolat került kiemelésre.

A "B2B Marketing a gyakorlatban, 2014 trendjei"című beszélgetésben Dr. Papp-Váry Árpád, a BKF Marketing Intézetének igazgatója, főiskolai docens, Dr. Piskóti István, a Miskolci Egyetem Marketing Intézetének igazgatója, Pataki Gábor, a Corwell Kft. marketing és kommunikációs igazgatója, Szántó Gabriella, a Hungexpo marketing igazgatója vettek részt.

Az "Állíts elő értéket tartalommal!" témájú beszélgetés résztvevői voltak: Hovanyecz Norbert, a Supershop Kft. ügyvezető igazgatója, Katona Norbert, a Szerencsejáték Zrt. marketing főosztályvezetője, Józsa Ferenc, az ExtremeNet Kft. ügyvezető igazgatója, Maráczi Gábor, a Magyar Turizmus Zrt.stratégiai és marketing igazgatója, Nagy Zoltán Péter, az OTP marketing igazgatója.

A résztvevők közül néhányan jól működő tartalom marketing megoldást és esetleges hiányosságot vagy nehézséget is említettek.

A kerekasztal résztvevői mind egyetértettek abban, hogy akár saját médiáról, akár fizetett médiáról, akár szerzett médiáról van szó, tartalom előállításban az egyik legfontosabb szempont az etikai normák betartása. És a másik nagyon lényeges, hogy új csatorna választására és új tartalom közzétételére nagyon komolyan fel kell készülni, mert ez az új megközelítés alapvető és radikális hatással lesz már középtávon a médiahasználati szokásokra, így közvetve a médiavásárlások szerkezetére is. Erre valós válasszal, rugalmas megoldásokkal kell rendelkeznie a médiapiacnak is.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!