|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Egyéb | Rendhagyó Közgyűlést tartott a Magyar Marketing Szövetség
EGYÉB
![]()
Magyar Marketing Szövetség : Rendhagyó Közgyűlést tartott a Magyar Marketing Szövetség
Budapest | 2014-05-30 09:42 |
Az MMSZ megújult szellemben, bővülő tagságát május végén formabontó közgyűlésre invitálta. "A Magyar Marketing Szövetség fontosnak tartja, hogy a szakmai trendekről első kézből nyújtson tájékoztatást tagjai részére, ezért most először rendhagyó módon két kerekasztal beszélgetéssel indítottuk el a közgyűlést." - mondta Hinora Ferenc, a Szövetség elnöke. A kezdeményezés kitűnő fogadtatásra talált. Sikerrel fogadták a tagok és a pártoló szimpatizánsok is. A megszokott létszám duplája volt jelen az elejétől a végéig. A két kerekasztal-beszélgetést a marketing szakembereket foglalkoztató fontos témákra szervezték és a terület ismert szakértőit kérték fel arra, hogy a trendekről és a várható fejlődési irányokról osszanak meg gondolatokat. A beszélgetéseket Román Balázs, a Kreatív főszerkesztője moderálta. A kétszer egy órás beszélgetésen sok értékes tartalom hangzott el, melyből a következő összefoglalóban néhány fontos gondolat került kiemelésre. A "B2B Marketing a gyakorlatban, 2014 trendjei"című beszélgetésben Dr. Papp-Váry Árpád, a BKF Marketing Intézetének igazgatója, főiskolai docens, Dr. Piskóti István, a Miskolci Egyetem Marketing Intézetének igazgatója, Pataki Gábor, a Corwell Kft. marketing és kommunikációs igazgatója, Szántó Gabriella, a Hungexpo marketing igazgatója vettek részt. Az "Állíts elő értéket tartalommal!" témájú beszélgetés résztvevői voltak: Hovanyecz Norbert, a Supershop Kft. ügyvezető igazgatója, Katona Norbert, a Szerencsejáték Zrt. marketing főosztályvezetője, Józsa Ferenc, az ExtremeNet Kft. ügyvezető igazgatója, Maráczi Gábor, a Magyar Turizmus Zrt.stratégiai és marketing igazgatója, Nagy Zoltán Péter, az OTP marketing igazgatója. A résztvevők közül néhányan jól működő tartalom marketing megoldást és esetleges hiányosságot vagy nehézséget is említettek. A kerekasztal résztvevői mind egyetértettek abban, hogy akár saját médiáról, akár fizetett médiáról, akár szerzett médiáról van szó, tartalom előállításban az egyik legfontosabb szempont az etikai normák betartása. És a másik nagyon lényeges, hogy új csatorna választására és új tartalom közzétételére nagyon komolyan fel kell készülni, mert ez az új megközelítés alapvető és radikális hatással lesz már középtávon a médiahasználati szokásokra, így közvetve a médiavásárlások szerkezetére is. Erre valós válasszal, rugalmas megoldásokkal kell rendelkeznie a médiapiacnak is. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
E.ON | ALDI | Autókulcs | AI technológia | Lidl | gyerekszoba | baba fejlődés | matrica | első cipő | 57. Kékszalag | üzleti biztonság | lakberendezés | Yettel | Raiffeisen Nagydíj | Bátor Tábor | tok | oregánóolaj | napelem | légzés | ajtó | dekoráció | bútorgyártás | SPAR | üzleti siker
![]() |
PARTNEREINK
|