|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Pénzügy | 44%-kal növekedett a UPS negyedik negyedéves jövedelme
PÉNZÜGY
![]()
UPC: 44%-kal növekedett a UPS negyedik negyedéves jövedelme
Országos | 2011-02-08 | Noguchi
A vállalati előrejelzés szerint a részvényre jutó nyereség 16%-22%-ra emelkedhet 2011-ben A UPS (NYSE:UPS) bejelentette, hogy 2010 negyedik negyedévében 1,08 dolláros korrigált higított részvényenkénti nyereséget ért el, 44%-kal meghaladva az előző év azonos időszakának teljesítményét. A teljes bevétel 8,4%-kal emelkedett, mely 40%-os növekedést generálva 1,8 milliárd dollárra emelte a korrigált üzemi nyereséget. A korrekció nélküli egy részvényre jutó higított nyereség 1,11$-ra emelkedett, ez 48%-kal több mint az előző év azonos negyedévének 0,75$-os eredménye. A negyedév során a UPS 32 millió dolláros adózás utáni hasznot könyvelhetett el bizonyos, nem a fő üzleti tevékenységet érintő ingatlanjainak értékesítését követően. A vállalat 3,9 milliárd csomagot szállított ki a 2010-es év során, ami napi 15,6 millió csomagot jelent átlagosan. A bevételek 9,4%-kal növekedtek, egészen 49,5 milliárd dollárra. A korrigált üzemi nyereség 47%-kal 5,8 milliárd dollárig szárnyalt, az "International" valamint a "Supply Chain & Freight" szegmensek 1,9 milliárd, illetve 577 millió dolláros rekorderedményével. A korrekció nélküli éves üzemi nyereség elérte az 5,9 milliárd dollárt, ami 55%-os emelkedést jelent. A korrigált higított részvényenkénti nyereség 54%-kal 3,56 dollárra, a korrekció nélküli nyereség 63%-kal 3,48 dollárra nőtt. "UPS ismét kivételes jövedelemnövekedést mutatott, kihasználva hálózatában rejlő erejét, amely megoldást képes nyújtani ügyfeleik számára" fogalmazott Scott Davis a UPS elnök-vezérigazgatója. "Bizakodó vagyok a 2011-es év lehetőségeit tekintve, ahogy a UPS folytatja terjeszkedését a feltörekvő piacokon, demonstrálva a világot behálózó logisztikai kapacitásainak erejét" A 2011-es várakozásokat tekintve, a UPS 4,12-4,35 dollár közötti éves előjelzést adott meg a részvényenkénti hígított nyereségre, amely 16-22%-os növekedést jelent a 2010-es eredményekhez képest. Ez a teljesítmény meghaladná a 2007-ben elért jövedelmi csúcsot. Korrigált Konszolidált eredmények2010 IV.n.é.2010 IV.n.é.2009 IV.n.é. Bevétel (USD)13.42 Mrd12.38 Mrd Üzemi nyereség (USD)1.81 Mrd1.76 Mrd 1.26 Mrd Üzemi árrés13.5 %13.1 %10.2 % Átlagos napi forgalom (USD)17.7 M17.3 M Részvényenkénti higított1.111.080.75 eredmény (USD) A 2010 december 31-vel záruló három hónapos időszak alatt a UPS 1.1 milliárd csomagot szállított, ami 3,9%-os növekedést jelent. A korrigált üzemi árrés 290 bázisponttal bővülve 13,1%-ra emelkedett. A jelentett árrés 13,5% volt. Az ünnepi időszak során a globális volumen 5 nap folyamán is meghaladta a 24 milliós csomagszámot, míg egy nap a 25 milliót is túlszárnyalta. Az ünnepi időszak folyamán a UPS összesen több mint 440 millió csomagot szállított ki, részben köszönhetően az erős online kiskereskedelmi forgalomnak. Készpénzállomány A december 31-vel záruló évben a tervezett nyugdíj és egyéb járulék csomagok kapcsán a negyedik negyedévben befizetett 2 milliárd USD ellenére, a UPS 3,1 milliárd szabad készpénzállományt generált. Ezen felül a vállalat:
Amerikai belföldi csomagszállítás2010. IV. n.é.2009. IV. n.é. Bevétel (USD)8,08 Mrd7,55 Mrd Üzemi nyereség1.04 Mrd764 M Üzemi árrés12,9%10,1% Átlagos napi forgalom (USD)15,12 M14,86 M Az üzemi nyereség 37%-kal 1,04 milliárd dollárra nőtt 7%-os bevétel-növekedés mellett. A 280 bázispontos árrés emelkedés, a megnövekedett hozamoknak, a jobban racionalizált tevékenységnek és a volumen-növekedésnek volt köszönhető. A darabonkénti bevétel 3,5%-kal emelkedett, mely elsősorban az alapárak emelkedésének és a magasabb üzemanyag-pótdíjnak tudható be. Az átlagos napi csomagforgalom 1,7%-kal emelkedett a negyedév alatt, köszönhetően a Next Day Air® and Ground szolgáltatások növekedésének. Az új UPS Smart Pickupsm szolgáltatás kapcsán a vállalat erős, pozitív visszajelzést kapott az amerikai ügyfelek részéről. A szolgáltatás azoknak az ügyfeleknek lett kialakítva, akik az előreütemezett csomagfeladás kényelmét választják, de nem indítanak mindennap csomagot. E high-tech szolgáltatásnak köszönhetően, mely egyike az új környezetbarát ajánlatainak, a UPS futárokat időben riasztják, amikor fel kell venni egy-egy csomagot. Nemzetközi csomagforgalom 2010. IV. n.é. 2009. IV. n.é. Bevétel (USD) 3.05 Mrd. 2.79 Mrd. Üzemi nyereség (USD) 537 M. 467 M. Üzemi árrés 17.6% 16.7% Átlagos napi forgalom 2.54 M. 2.42 M. A szegmens üzemi nyeresége 15%-kal 537 millió dollárra növekedett, ami a bevételben 9%-os fejlődést jelent. Az üzemi árrés 17,6%-ra emelkedett, a megnövekedett volumennek, a hozam fejlődésének és a kitűnő költséggazdálkodásnak köszönhetően. A napi átlagos exportvolumen 8,7%-kal nőtt. A vállalat jelentős fejlődést tapasztalt a legnagyobb exportáló országokból, Kína több mint 30%-os eredményével az élen. Az európai export biztos teljesítményt nyújtott, Németországban két számjegyű nyereséggel. 2010-re a nemzetközi volumen 13,6%-kal emelkedett elérve a napi 2,3 milliós rekord csomagszámot. Az év során a UPS jelentősen bővítette globális hálózati kapacitását, kihasználva a piac nyújtotta lehetőségeket. Az Ázsiából kifelé irányuló légi szállítás például 40%-kal nőtt. A negyedév során a UPS a gyorsan növekedő mobilfelhasználói piacot megcélzó technológiát fejlesztett. A népszerű UPS Mobile Apps alkalmazást és a mobilosok website-ját már elérhetővé tették a német, kanadai, egyesült királyság-béli, olasz és francia ügyfelek számára. Korrigált Supply Chain and Freight 2010. IV. n.é.2010. IV. n.é.2009. IV. n.é. Bevétel (USD)2,29 Mrd.2,03 Mrd Üzemi nyereség (USD)234 M.176 M.28 M Üzemi árrés10.2 %7.7 %1.4 % A korrigált üzemi nyereség 176 millió dollárra, több mint hatszorosára növekedett 13 % bevételnövekedés mellett. A szegmens korrigált üzemi árrése 630 bázisponttal 7,7 %-ra emelkedett, melyben az összes üzleti egység teljesítménye megmutatkozik. A bruttó szállítási tömeg és a napi szállítások kétszámjegyű növekedésének valamint a jelentős hozambővülésnek köszönhetően a UPS Freight 23%-os bevétel növekedéssel lekörözte a piacot. A Forwarding and Logistics üzletág bevétele 10,1 %-kal 1,6 milliárd dollárra nőtt, ami elsősorban a Forwarding üzleti egység bevételmenedzsment kezdeményezéseinek köszönhető. Az év végén a UPS nagyszabású bővítéseket jelentett be globális egyesült államok-béli, ázsiai, európai és kanadai egészségügyi létesítményhálózatában, hogy lépést tartson az egészségügyi üzlet rohamos fejlődésével. Ezeket az új létesítményeket kifejezetten a gyógyszerészeti, biotechnológiai és orvosi termékekkel foglalkozó vállalatok igényeinek megfelelően alakították k Kilátások "A negyedik negyedévi eredmények egy olyan évet jellemeznek, melyben UPS-esek maradéktalanul teljesítették kitűzött stratégiánkat" - mondta Kurt Kuehn, a UPS pénzügyi vezetője. "Miután lezártuk a 2010 könyveket és a 2011-es év felé fordulunk, elmondhatjuk, hogy a UPS egyértelműen a növekedés irányába pozícionálta magát" "Az elmúlt két évben a UPS megtette a szükséges lépéseket, hogy átvészelje a gazdasági viharokat és még erősebben emelkedjen ki belőlük." - folytatta Kuehn. "Ebből eredően azt várjuk, hogy túlszárnyaljuk az előző jövedelmezőségi csúcsot, $4.12 - $4.35 közötti higított részvényenkénti nyereségi szinttel a 2011-es évben, amely 16-22%-os százalékos növekedés a korrigált 2010-es eredményekhez képest." "A cash flow folyamatosan erős marad, amely megalapozza a növekvő hozamokat a részvényesek számára." - tette hozzá Kuehn. "A tervek szerint 2011-ben jelentősen fokoznánk a részvény visszavásárlást, hozzávetőleg $2 milliárd értékben." ![]() ![]() ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
Lidl | matrica | oregánóolaj | Autókulcs | légzés | napelem | ajtó | Környezetbarát tálak | tok | baba fejlődés | ALDI | üzleti biztonság | bútorgyártás | dekoráció | első cipő | AI technológia | SPAR | üzleti siker | Raiffeisen Nagydíj | 57. Kékszalag | lakberendezés | gyerekszoba | Bátor Tábor | E.ON
![]() |
PARTNEREINK
|