|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Pénzügy | Közel megduplázta eredményét az NN csoport
PÉNZÜGY
![]()
MTI: Közel megduplázta eredményét az NN csoport
Budapest | 2015-08-11 08:25 | MTI
Az NN csoport vezetése - a hosszú távú, a nettó eredmény 40-50 százalékát megcélzó osztalékpolitikájával összhangban - 0,46 eurós osztalékelőleg kifizetésére tett javaslatot. Minden üzletágban javította eredményességét az NN Group biztosítási és vagyonkezelő cégcsoport a második negyedévben, így 488 millió eurós működési eredményt ért el, ami 90 százalékkal magasabb az előző év hasonló időszakának teljesítményénél - közölte a csoport magyar leányvállalata, az NN Biztosító szerdán az MTI-vel. A társaság nettó nyeresége 56 százalékkal 392 millió euróra emelkedett. Az NN csoport vezetése - a hosszú távú, a nettó eredmény 40-50 százalékát megcélzó osztalékpolitikájával összhangban - 0,46 eurós osztalékelőleg kifizetésére tett javaslatot. A közlemény szerint a cég tőkehelyzete - a kedvezőtlen piaci folyamatok és az euró gyengülése ellenére - továbbra is stabil: az IGD fizetőképességi ráta 306 százalékos volt a második negyedévben, a cég kapitalizációja 1,6 milliárd euróra emelkedett. A tőkearányos megtérülés (ROE) 14,9 százalék volt a második negyedévben, jelentős növekedést mutatva az előző év azonos időszakának 8,7 százalékos rátájához képest. Az NN csoport kezelt vagyona 4,2 százalékkal, 184 milliárd euróra nőtt a második negyedév végére az egy évvel korábbihoz képest. Az NN európai biztosítási ágazata - amelynek a magyar NN Biztosító Zrt. is része - 24,1 százalékkal emelve profitját, 55 millió euróval járult hozzá a működési eredményhez. Európában az NN folytatta az alacsony kamatkörnyezetre reagáló stratégiáját, így újrapozícionálja megtakarítási termékeit, és az életbiztosítási védelmet nyújtó termékekre helyezi a hangsúlyt. Az NN Group 18 országban van jelen, erős piaci pozíciókban Európában és Japánban. A cégcsoport Hollandiából indult és 170 éves múltra tekint vissza. Több mint 12 ezer munkatársával 15 millió ügyfelet szolgál ki. Az NN csoport 2014-ben vált függetlenné az ING csoporttól. Az NN csoport vállalatai világszerte 2015-ben vezették be az NN márkanevet. Magyarországon 1991-ben jelent meg a biztosító - Nationale-Nederlanden - néven, az idén pedig a magyarországi ING Biztosító is visszatért az NN névhez, és működését NN Biztosító név alatt változatlan formában folytatja. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
ajtó | Autókulcs | 57. Kékszalag | üzleti siker | napelem | ALDI | üzleti biztonság | ACG | matrica | Yettel | gyerekszoba | dekoráció | tok | AI technológia | FoxPost | Raiffeisen Nagydíj | lakberendezés | első cipő | SPAR | oregánóolaj | E.ON | baba fejlődés | Packeta | bútorgyártás
![]() |
PARTNEREINK
|