SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Támogatás | Felelős cégként hátrányos helyzetű intézményeknek segít az Armadil...


Armadillo Kreatív Ügynökség: Felelős cégként hátrányos helyzetű intézményeknek segít az Armadillo Kreatív Ügynökség
Országos | 2012-08-13 | Armadillo Kreatív Ügynökség



Több, mint egymillió forint értékben segít hátrányos helyzetű intézményeknek az Armadillo Kreatív Ügynökség most zárult saját CSR-programjával. Több intézmény is meglepetésekkel távozott az állófogadással egybekötött záróeseményről.

15 regisztráció, 29 beküldött kép, 729 szavazat - ezzel a statisztikával nyitotta meg Arany Gábor, az Armadillo Kreatív Ügynökség stratégiai vezetője a cég Álom-Bákom kreatív pályázat CSR-programjának díjkiosztó ünnepségét, majd hangsúlyozta: a sok pályázat és szavazat mellett óriási élmény volt látni, hogy egytől egyig komoly alkotások érkeztek a hátrányos helyzetű intézmények lakóitól. Látszott, nem csak beküldtek valamit, komolyan vették az alkotást, a pályázaton való részvételt.

Felelős cégként 2012 év elején indította el Álom-Bákom névre keresztelt CSR-programját az Armadillo Kreatív Ügynökség. Az idei évben hátrányos helyzetű és testi fogyatékkal élő gyermekek megsegítésére létrehozott intézmények nyerhették el a több, mint egymillió forint értékű támogatást. Az intézmények az Armadillo által erre az alkalomra fejlesztett Facebook-applikáció használatával tölthették fel és bocsáthatták szavazásra kreatív pályázataikat - ezzel is megtéve az első kommunikációs lépést, felhívva magukra a figyelmet.

Bartha Péter, az Armadillo ügyvezetője elmondása szerint, a CSR-program, a pályázat igazi siker az ügynökség életében, hiszen először érzi a csapat, hogy a lelkiismeretet megnyugtató pénzküldésekkel ellentétben végre igazán hasznosan, saját erőforrásait és kvalitásait tudja mozgósítani egy jó ügy érdekében. "Külön öröm volt számomra, hogy legfontosabb partnereink a Kyocera Magyarország, a Global Union, a Fiat Magyarország, a Szegedi Szabadtéri Játékok és a Big Print Kft. is első hallásra, egy emberként álltak a program mellé, s felajánlásaikkal támogatták a pályázat sikerét, az álmok valóra váltását."

Az Armadillo egymillió forint értékű saját szolgáltatásaival (weboldal-tervezés, marketing-tanácsadás, PR-kommunikáció, médiakampány, Facebook kampány, stb.) járult hozzá a nyertes intézmény, a Hajdú-Bihar Megyei Általános Iskola és Kollégium (Látássérültek Iskolája) körüli figyelem felkeltéséhez, az ahhoz kapcsolódó adománygyűjtések elősegítéséhez.

Az ügynökség CSR-programja nem egy alkalomra szólt, a 2013-as felelősségvállalás program már tervezés alatt áll - tudtuk meg a stratégiai vezetőtől.

Armadillo CSR-program nyertesei:
Fődíj, 1 millió Ft értékű Armadillo marketingszolgáltatás (egyben a Big Print nyomdai szolgáltatás) nyertese: Hajdú-Bihar Megyei Általános Iskola és Kollégium (Látássérültek Iskolája).
Global Union, Kyocera Magyarország, Kyocera multifunkciós színes nyomtató nyertese: Mozgáskorlátozottak Békés Megyei Egyesülete Napraforgó Gyógypedagógiai Központ.
Szegedi Szabadtéri Játékok nyári élményjegyek nyertese: Boldog Gizella Alapítvány.
Fiat Magyarország (Alfa Romeo Magyarország) ajándékcsomag nyertese: Vakok Speciális Iskolája.










TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!