PÁLYÁZATOK | A dm pályázat az ovodáknak
A dm pályázat az ovodáknak
2017-03-06 11:27:00



dm
A dm 2017-ben pályázatot ír ki óvodáknak, amelyben arra kérik a gyerekeket, készítsenek saját napórát.

A dm Nap gyermekei programja a napvédelem fontosságára hívja fel a figyelmet hetedik éve, 400 óvoda garantáltan naptejet kap ajándékba, a fődíjas óvoda pedig olyan kültéri játékokat, amelyek árnyékoló funkcióval vannak ellátva.

A dm Nap gyermekei programja idén ősi időmérő eszközünket, a Napot állítja a középpontba, s így irányítja a figyelmet egy egyszerű szabályra: amikor nagyon kicsi a gyerekek árnyéka, akkor tilos a napon tartózkodni, ha az árnyék viszont nagyobb, mint a gyermek maga, akkor már biztonságosabb.

A Nap gyermekei kampány célja, hogy felhívja a figyelmet a gyermekkori napvédelem fontosságára, a kisgyermekkori napégés ugyanis növeli a felnőttkori melanoma kialakulásának veszélyét. Bár a tavasz még csak most kopogtat hozzánk, s a napvédelem kérdése távolinak tűnik, a dm tavaszi kampánya közös gondolkodásra hívja az ovikat, hogy a perzselőbb napokat már valóban felkészülten várják, s ehhez terméktámogatást is nyerhessenek.

A dm pályázata napóra elkészítését kéri az óvodáktól. A játékos feladat során az ovik szabadon engedhetik fantáziájukat, a pályamű megvalósítása jó alkalmat arra, hogy a gyerekek egyszerű formában ismerjék meg a fény-árnyék jelenségeket, s az idő mérését a Nap segítségével.

A pályázati nyeremények az idén is vonzóak: a dm a fődíjas ovi játszóterét az óvodával való egyeztetés alapján felújítja, emellett a játékokat árnyékoló funkcióval látja el.
Az első 400 pályázó óvoda számára biztosít továbbá a dm és a L'OREAL Magyarország Kft. naptej-támogatást, a leggyorsabban pályázó 100 óvoda pedig kreatív készleteket nyer a STABILO jóvoltából.

A pályázatokat 2017.03.03-2017.04.15-ig várja a dm, a részletes pályázati kiírás elérhető a www.dm-egyuttegymasert.hu oldalán.

A beadott pályaművekre a www.dm-egyuttegymasert.hu weboldalon lehet majd szavazni, a legtöbb szavazatot gyűjtő 10 pályázati anyag közül pedig zsűri választja ki a győztest. A fődíjas ovi játszóterét egy családi nap keretében adja át a drogéria az óvodának, valamint a program során a MelanomaMobil szűrést is biztosít a családoknak.

A pályázatban központi szerepet kapó napórával a családok a dm UV-ellenőr roadshow-ja keretében is találkozhatnak. A dm a nyári hónapokban népszerű strandokon várja aktivitással a látogatókat, a gyerekek a napóra működési elvével is megismerkedhetnek, miközben a dm UV-ellenőrei naptejjel kenik be őket.
"Örülünk, hogy a program indulása óta több ezer gyermek napvédelméhez járultunk már hozzá, a pályázat jó alkalom arra, hogy a gyerekek játékosan ismerkedjenek meg a napvédelemmel. Az intézmények kedvelik a programot, hiszen annyi naptejhez juthatnak, amely a nyári időszakban fedezi a csoportok szükségletét"- mondta el Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.

A programban a dm partnerei: L'OREAL Magyarország Kft., STABILO, MelanomaMobil, Aranyág Alapítvány.