SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Digitalizáció | Hogyan lehet még eredményesebb a marketingkampányod?


marketingeserika.hu: Hogyan lehet még eredményesebb a marketingkampányod?
2024-07-11 11:58 |



Kép: marketingeserika.hu
Ma már kijelenthetjük, hogy néhány pár ezer forintos marketingkampánnyal nem lehet kitűnni a versenytársak közül.

Egyre több és több hirdető jelenik meg a Google felületén, aminek következményeként a hirdetési árak megnövekedtek, a konverziós arányok pedig lecsökkentek. Így aki nem tervez tudatosan, nem egy konzekvens stratégia mentén dolgozik, az lemarad.

Nem tudod, hol van a hiba? Vagy felismerted azt, de nem vagy biztos benne, hogyan láss neki a kijavításának? Akkor kérd szakemberek tanácsát! Marketinges Erika és csapata például hirdetéskezelés terén azért is segíthet sokat neked, mert hivatalos Google Partnerként naprakész ismeretek vannak a birtokukban. Még akkor is, ha tudjuk, hogy a Google algoritmusai folyamatosan változnak, és egy rendkívül bonyolult rendszerről van szó.

Egy Google Ads hirdetés önmagában nem elég

A Google sokkal komplexebb és komplikáltabb annál, minthogy egy kiváló kreatívval és tartalommal rendelkező hirdetéssel elérd minden célod. Kell hozzá egy jó termék vagy szolgáltatás, aminek a beárazása is lényeges, és a célcsoport sem elhanyagolható. Emellett a weboldaladnak is tökéletesen kell működnie.

De az is lehet, hogy minden nagyon jól funkcionál, és mégsem jön a várva várt eredmény. Ilyenkor külső tényezők is közrejátszhatnak. Például a gazdasági környezet, az átalakuló fogyasztó szokások vagy az új versenytársak is befolyásolhatják az eredményességet.

Vajon megéri-e egy Google kampány?

Ez a számtalan, rajtunk kívül álló tényező joggal veti fel a kérdést: érdemes-e egyáltalán a Google rendszerében hirdetni? A válasz az, hogy igen, de kell hozzá egy profi stratégia. Itt már nem elég átlagosnak vagy jónak lenni, kell hozzá az a plusz, amivel megelőzheted a versenytársakat!

Hogyan lépj szintet?

Ha úgy érzed, valami nem jól működik a Google hirdetéseid terén, akkor kérd ki szakmabeliek véleményét! Lehet, hogy pikk-pakk meglesz a megoldás, de az is lehet, hogy nem jó hirdetési formát választottál.

Sőt, olyan is előfordulhat, hogy nincs meg az a többlet a reklámozott termékben vagy szolgáltatásban, amivel érdeklődőket tudsz generálni. Ezek megtalálásában és orvoslásában lehet segítségedre például egy ügynökség.

Ilyenkor meg kell vizsgálni a termékportfóliót, versenytárs-elemzések is szükségesek, és fel kell térképezni a gazdasági környezetet is! Fontos megtalálni azt a piaci rést, ahol többletet tudsz adni másokhoz képest. Aztán ha mindez megvan, akkor jöhet a stratégia, ami ha elég megnyerő, mindig egy lépéssel a versenytársak előtt járhatsz.

Tény, hogy ma már jóval többe kerül egy Google Ads hirdetés, mint pár évvel ezelőtt. De még így is megéri, mert ha jól csinálod, hatékonyan és mérhetően tudod a termékedet vagy szolgáltatásodat reklámozni. Sőt, egy egészen pontos képet fogsz arról kapni, hogy mire költötted el a pénzed.


(x)







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!