|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Gyereknap: játék, élmény és könyv lesz az ajándék
KERESKEDELEM
Regio Játék: Gyereknap: játék, élmény és könyv lesz az ajándék
2024-05-22 09:00 | Liebling Studio
A játék, az élmény és a könyv a legnépszerűbb gyereknapi ajándék a magyar családoknál - derült ki a REGIO JÁTÉK friss kutatásából. A jó idő beköszöntével a szabadtéri játékok vezetik a toplistát, de sokan választanak kreatív játékot vagy LEGO készletet az ünnepre. A játékáruház értékesítési adatai szerint az ország keleti, észak-keleti részén a legerősebb a gyereknapi vásárlási láz, rendezvényekből viszont országszerte nem lesz hiány. A magyar családok május utolsó vasárnapján a gyerekeket ünneplik: ugrálóvárakkal, gyereknapi programokkal telik meg az ország, és ugyan jó idő esetén maga a mulatság is egyfajta ajándék, további meglepetésekre is számíthatnak a fiatalok. A REGIO JÁTÉK friss kutatásából kiderült, hogy ilyenkor leggyakrabban játékot, élményt és könyvet vásárolnak a szülők és nagyszülők ajándékba. "A nyár közeledtével egyértelműen a szabadtéri játékok viszik a prímet, idén sokan választanak például komolyabb buborékfújógépet vagy szivacslövőt, de a kreatív, fejlesztő játékok és a LEGO készletek is nagy kedvencek" - mondta el Gyaraki Dávid, a REGIO JÁTÉK ügyvezető-helyettese. Gyereknap alkalmából a megkérdezettek fele az 5-10.000 Ft közötti játékokat keresi, 30 százalékuk 5.000 Ft alatt, további 20 százalékuk pedig 10.000 Ft felett költ. "Ilyenkor inkább a kisebb értékű ajándékok mennek jól, a családok többsége (48%) csak 1, harmada 2 különböző játékot választ a gyerekeknek. Május végén nem tapasztalunk különösebb kiugrást az értékesítésben, de az ország keleti, észak-keleti részén erősebb a hónap végi forgalom" - árulta el Gyaraki Dávid. A felmérés kitért arra is, hogy mit várnak el a szülők, nagyszülők egy játéktól: a válaszadók 90 százaléka inkább fejlesztő, mint szórakoztató játékot keres, ráadásul a divatnál sokkal fontosabb, hogy időtálló legyen, ezért a legtöbben előre megtervezik, hogy az év folyamán milyen játékokat fog kapni a gyerek, így elkerülve az ajándékhalmozást. Gyereknapon minden második család meglátogatja a közelben lévő rendezvényt, hogy a kicsik kedvenc elfoglaltságaiknak - ugrálóvár, trambulin, kézműves foglalkozás - hódolhassanak, tízből négy szülő szervez kirándulást, ketten pedig állatkerti látogatást terveznek.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Olaszország | grill | informatikai eszközök | jégkorong | gyerekszoba | olasz divat | játékpiac | textíliák | dekoráció | család | motor | Airbnb | lámpa | méz | emeletes ágy | E.ON | coaching | sport | Fóliázás | elektromos kerékpár | lakáskiadás | építőipar | terasz | Bridgestone Tatabánya
|
PARTNEREINK
|