Kép: Procter & Gamble
|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | Az Egészség Hídja Összefogást segíti a a Pantene Pro-V
FELELŐSSÉG
Procter & Gamble : Az Egészség Hídja Összefogást segíti a a Pantene Pro-V
2024-03-18 10:39 | Open Communications
Kép: Procter & Gamble
Közös céljuk kiemelni a korai felismerés fontosságát, továbbá ráirányítani a társadalom figyelmét az emlőrákkal kapcsolatos tudnivalókra. Az egy hónapos kampány során a márka a Rossmann üzletláncon keresztül minden eladott Pantene Pro-V termék után 50 forinttal támogatja a mellrákkal küzdő betegek parókához jutását, így erősítve a nők önbizalmát ebben a nehéz helyzetben. Magyarországon az emlőrák minden nyolcadik-kilencedik nőt érint élete valamelyik szakaszában. A rendszeres önellenőrzés, a szűrővizsgálatokon történő részvétel jelentősen növeli a betegséggel való sikeres megküzdés esélyét. Elszomorító adat, hogy több mint nyolcezer új emlődaganatot regisztrálnak hazánkban évente. A lesújtó diagnózistól hosszú út vezet a tünetmentes állapot eléréséig, ami fizikailag és lelkileg egyaránt rendkívül megterhelő az érintettek számára. A kemoterápiás kezelések számos kellemetlen mellékhatással járnak, amelyek közül a nők számára talán az egyik legmegrázóbb élmény a hajuk elvesztése. Bajkó Barbara is megharcolt a betegséggel 28 éves korában, amelyet az Élet Dió után elnevezésű blogján dokumentált azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet a szűrés és az önvizsgálat fontosságára és eloszlassa azt a tévhitet, hogy a mellrák csak az idősebb nőket fenyegeti. "Miután megtudtam, hogy ki fog hullani a hajam, volt bennem egy félelem, ezért azonnal keresni kezdtem a megfelelő parókát. Nem tudtam hogyan fogom viselni, ha majd a kopasz tükörképem néz vissza rám. Jó érzés volt tudni, hogy a parókám ott van, és ha szükségem van rá, elővehetem. Éppen ezért érzem fontosnak az Erős és Gyönyörű kampány által képviselt célokat." - mondta. A Pantene Pro-V egyik küldetése, hogy minden nő erőt meríthessen és magabiztosságot sugározhasson hajkoronája által. A most életre hívott kampány azon nőket támogatja, akik életük egyik legnagyobb harcát vívják, és az így kapott segítség hozzájárulhat önbizalmuk újraépítéséhez. Az Egészség Hídja Összefogás a Mellrák Ellen Egyesület missziója egybecseng a márka által képviseltekkel, hiszen amellett, hogy felhívja a társadalom figyelmét a betegségre, és igyekszik eloszlatni a tévhiteket az emlőrákkal kapcsolatban, támogató közeget is nyújt az érintettek számára. Sokrétű tevékenységük során segítenek fellépni a megfelelő kezelés minőségéért, támogatást nyújtanak másodvélemény beszerzésében vagy segítenek parókához jutni a hajuk elvesztésétől lelkileg megviselt hölgyeknek. "Nagyon fontos eleme a gyógyulásnak, hogy a megpróbáltatások ellenére a betegek önmagukba vetett hite erős legyen. Mégis, rendkívül nehéz ilyen körülmények között újra felépíteni a nők sok szempontból megtépázott önbizalmát. Ennek egyik eszköze lehet egy csinos paróka is." - monda Tóth Krisztina, az Egyesület alelnöke. A minőségi parókák beszerzése nem olcsó, amit a betegség során felmerülő egyéb költségek mellett nem mindenki engedhet meg magának. Ebben nyújt segítséget a P&G Pantene Pro-V márkájának Erős és Gyönyörű kampánya, amely 2024. február 26 - április 5 között a Rossmann üzlethálózatán keresztül a márka minden eladott terméke után 50 forinttal támogatja a mellrákkal küzdő betegek parókához jutását.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
munkáltató | Jelenlét Ház | takarmány | hajgyógyászat | Pakisztán | Pampers | háztervezés | pedagógus | Máltai Szeretetszolgálat | P&G | elkóborolt kutyák | űrlap | Csorvási Gazdák | Légzésfigyelő pulzoximéter | DIGI | Pesterzsébet | Mol | Rossmann | kerítés | home office | állásinterjú | Gáz | pályakezdő | dekoráció
|
PARTNEREINK
|