|
|
|
|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Digitalizáció | Az Ads Interactive Media Group és a Prebid.org együttműködése
DIGITALIZÁCIÓ
Ads Interactive: Az Ads Interactive Media Group és a Prebid.org együttműködése
2023-10-17 09:44 |
Az Ads Interactive Media Group lett a Prebid.org nemzetközi szervezet első magyarországi tagja és technológiai partnere. Az Ads Interactive Media Group a kliens és szerver oldalt is egyaránt lefedő Header Bidding megoldásaival elsőként szerzett teljesértékű Prebid.org tagságot Magyarországon. Az Ads Interactive Media Group örömmel jelenti be, hogy a Prebid.org első magyar tagjává és technológiai partnerévé vált. Ennek a jelentős mérföldkőnek az eredménye, hogy a vállalat sikeresen csatlakozott a vezető open-source programmatic ökoszisztémához, aminek következményeképp a Prebid.org-hoz regisztrált bidder adaptereinek segítségével képes kiszolgálni mind prebid.js (kliens oldal), mind Prebid server (szerver oldal) ágon a programmatic vásárlási liciteket. Az innovációt és a magyar reklámipar megerősítését célzó víziótól vezérelve az Ads Interactive Prebid.org partnereként a legmodernebb programmatic megoldásokat kínálja partnereinek és ügyfeleinek. Ez a kapcsolat a helyi szakértelem és a globális technológiai szabványok zökkenőmentes fúzióját szimbolizálja. A technológia lehetővé teszi bármely itthon elérhető hirdetést megjelenítő adserverhez ( Google, Adverticum, Gemius stb.) való csatlakozást, mely új nemzetközi programmatic bevételeket biztosíthat a magyar kiadóvállalatok számára. Az Ads Interactive a Prebid.js és a Prebid Server integrálásával nemcsak átveszi, hanem tovább is fejleszti az iparágban elérhető, nagy hatékonyságú programmatic hirdetési megoldásokat. Ennek célja, hogy elősegítse a piaci szereplők részére a fokozott átláthatóságot, minimalizálja a hirdetéskiszolgálás várakozási idejét, és optimalizálja a teljes hirdetési aukció dinamikáját, lendületet adva a kiadói bevételek jelentős növekedésének. "A Prebid.org első magyar tagjaként és partnereként nemcsak az iparág élvonalába kerülünk, hanem bizonyítjuk is elkötelezettségünket az optimális, átlátható és hatékony programmatic megoldások iránt" - mondta Németh Iván, az Ads Interactive vezérigazgatója. "Bízunk benne, hogy a Prebid.org-gal való kapcsolatunk gyarapítja a hirdetési ökoszisztémát Magyarországon, és azon túl is."
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
![]()
horgászat | Ökumenikus Segélyszervezet | tűzhely | Facebook | Nokia | 4iG | SPAR | ’Az Év Honlapja 2025’ | ingatlanértékesítés | kandalló | áruszállítás | hirdetés | 4iG Csoport | nyelvtanulás | konyha | játszószőnyeg | Magyar cégvezetők | Adni Öröm! | luxusipar | Rossmann | kerítésépítés | Magyar Máltai Szeretetszolgálat | Az Év Honlapja 2025 | RÁBA Nyrt.
|
|
PARTNEREINK
|