|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Nő az online rendelések aránya a háztartási cikkek értékesítésé...
KERESKEDELEM
dodo.hu: Nő az online rendelések aránya a háztartási cikkek értékesítésében
2023-07-24 10:42 | Flow PR
Látványosan emelkedik a drogériák online rendeléseinek száma a Rossmann és az adatvezérelt, aznapi házhoz szállításra specializálódott DODO adatai szerint. Ez a trend leginkább a nagyobb rendelésekre és a már jól ismert termékekre vonatkozik, a kisebb volumenű beszerzésekre továbbra is a személyes vásárlás jellemző. Ebből adódóan a netes vásárlások kosárértéke jellemzően nagyobb, mint a bolti eladásoké. A legtöbben általában a babaterméket, azon belül a nagy kiszerelésű pelenkát, törlőkendőket, tápszereket rendelik meg online. A hasonló méretben kapható háztartási cikkek - például öblítő- és mosószerek vagy WC-papír - házhoz szállítását is előszeretettel igénylik a vásárlók a Rossmann webshopjából válogatva. Az elmúlt három év tendenciája jól mutatja, hogy megnőtt a kereslet az élelmiszereken túl, az egyéb, háztartásban használt termékek online beszerzése iránt. A leggyakoribb választások közé tartoznak az olyan nagyobb kiszerelésű, nehezen szállítható árucikkek, mint például némely babatermék, például a havi pelenkacsomagok vagy a tápszerek. Emellett általános az olyan, már jól ismert és jól bevált háztartási cikkek vásárlása, amelyekhez nem feltétlenül szükséges, hogy a döntés előtt a vevő személyesen is kézbe vegye, megvizsgálja a terméket. Az emelkedő rendelésszám mellett külön logisztikai feladatot jelent a különböző méretű, vegyes összetételű csomagok gyors és hatékony kiszállítása is. A kiszállítási kapacitás további növelése és a minél pontosabb kézbesítés érdekében a Rossmann és a DODO okoslogisztikai szolgáltató az elmúlt évben kezdett együttműködésbe. Partnerségüknek köszönhetően a Rossmann Online Drogériában vásárolt termékek akár öt órán belül, egy órás időablakkal kerülnek kiszállításra fővárosi és agglomerációs lokáció esetén. Az online vásárlásban is ugyanúgy megvannak a szezonális termékek, ahogy az offline boltokban. Ilyenek például nyáron a fényvédők, a karácsonyi időszakban pedig az ajándékcsomagok. Ennél is látványosabb hatást gyakorolnak a háztartási cikkeket kínáló online webshop forgalmára a különböző kuponnapok, amikor rendkívüli akciók keretében, kedvezményes áron lehet a termékekhez jutni. A Rossmann, érzékelve a vásárlók árérzékenységének élesedését, további kedvezményeket kínál, nagy hangsúlyt fektetnek például a 2019-ben létrehozott Rossmann+ VIP hűségprogramra, amellyel egyedi kedvezményekhez juthatnak a vásárlók. Ezzel párhuzamosan a mobilapplikációt is frissítik hasonló, ügyfélcentrikus bővítményekkel. Nemrég vezettek be egy, a felhasználói körben kifejezetten népszerű, kiadás követő funkciót, melynek segítségével a vásárló nyomon tudja követni a kedvezményekkel megspórolt összeget. "Az online fogyasztói szokások további növekedése arra sarkall, hogy adatvezérelt logisztikai platformunkat folyamatosan fejlesszük a vásárlók még gyorsabb kiszolgálása érdekében, a korábbinál is szűkebb időablakokkal. Tudjuk, hogy a Rossmann-nál mindig is kiemelt figyelmet kapott a webes rendelések minél gördülékenyebb kiszállítása, az eddigi közös munka eredményei pedig azt mutatták, hogy a vásárlók egyre nagyobb számban kedvelik és használják ezt a lehetőséget. Hiszünk abban, hogy a legújabb technológiák alkalmazásának köszönhetően továbbra is innovatív megoldásokkal segíthetjük a csomagkézbesítést, amely elsősorban ügyfeleink elégedettségének folyamatos fejlesztését szolgálja" - mondta Peter Menky, a DODO Group kereskedelmi igazgatója. "A fogyasztók egyre tudatosabban keresik a pénztárcabarát, ugyanakkor kényelmes vásárlási lehetőségeket, erre jó példa a kuponnapok idején tapasztalt, kiugró kereslet a háztartási cikkek online megrendelése iránt. Kimondottan fontos számunkra, hogy ezekben a kiemelt időszakokban is biztosítva legyen a vásárlói elégedettség fenntartása és további javítása. A DODO okoslogisztikai megoldásainak köszönhetően a gyors és pontos házhoz szállítással összefüggő minden kihívást eredményesen tudunk kezelni, legyen szó akár a közúti forgalom alakulásából fakadó, nem várt nehézségekről vagy a rendelések számának hirtelen megnövekedéséről a promóciós időszakokban" - tette hozzá Fürjes Ádám, a Rossmann Magyarország Kft. webshop vezetője.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
grill | coaching | lakáskiadás | méz | játékpiac | motor | család | jégkorong | Olaszország | terasz | Fóliázás | informatikai eszközök | elektromos kerékpár | olasz divat | építőipar | Bridgestone Tatabánya | gyerekszoba | E.ON | sport | lámpa | Airbnb | textíliák | dekoráció | emeletes ágy
|
PARTNEREINK
|