SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Karrier | Hogyan növelhetjük munkáltatóként álláshirdetéseink hatékonyságát?


VeszpremAllas.hu: Hogyan növelhetjük munkáltatóként álláshirdetéseink hatékonyságát?
2023-02-27 10:43 |



Kép: VeszpremAllas.hu
Egy álláshirdetés feladásakor nem mindig vagyunk könnyű helyzetben munkáltatóként. Sok esetben nem egyszerű feladat megtalálni az igényeinknek megfelelő, tökéletes, új munkatársunkat a munkaerőpiacon.

Lényeges szempont a pontos megfogalmazás és az is, hogy hol jelenünk meg a hirdetéssel. A VeszpremAllas.hu kiváló lehetőséget nyújt Veszprém megyében, vagy akár országosan toborzó cégeknek, vállalkozásoknak a kollégák eredményes megtalálásához.

Milyen eredményeket nyújthat egy állásportál?

Előfordulhat, hogy adott pozícióra nincs elegendő mennyiségű vagy alkalmas jelentkező. Ez a probléma könnyedén megoldható a megfelelő oldalon történő hirdetéssel, hiszen azokat többnyire célzottan az álláskereső emberek olvassák.

Ha konkrét régióban keres a munkáltató új kollégákat, akkor érdemes abban a közegben feladni a hirdetést, hogy minél inkább adott helységekből érkezzenek a pályázók. Így nekik is lehetőségük van célzottan rátalálni a lakóhelyük közelében fellelhető lehetőségekre.

Felsővezetői pozícióra, vagy olyan munkakörökre, amelyek betöltése nem igényli feltétlenül a közelséget, akár országosan is hirdethet a munkáltató a minél tökéletesebb munkavállaló megtalálása érdekében.

A több telephellyel rendelkező cégek több városban is toborozhatnak egyszerre, így számukra adott a lehetőség a különböző régiókban, egy időben történő hirdetésfeladásra. Egy állásportálon sokkal széleskörűbb a munkahelyet keresők elérése a vállalkozás számára.

Miért kérjünk videós álláspályázatot a jelöltektől?

A videós álláspályázat segítségével gyorsabbá és eredményesebbé tehető a kiválasztási folyamat. Ez tulajdonképpen egy olyan opció, amely során a munkáltató előzetesen szűri a jelentkezőket.

Kérdéseket tesz fel, amelyek megválaszolását videóban kéri a jelentkezőktől. Ez lehet kötelező jellegű vagy opcionális, de mindenképpen előnyösebb a pályázó számára, ha eleget tesz a kérésnek.

A hagyományoshoz képest ez a fajta pályázat jóval több releváns információhoz való jutást eredményez a jelentkezőről. Ezáltal a munkáltató rengeteg időt és energiát spórol meg, sőt még a költséghatékonyságot is növeli vele.

A videós előzetes válogatás lehetővé teszi, hogy sokkal rövidebb idő alatt sokkal több pályázót megismerjen a cégvezető vagy a munkaügyes szakember. Így már csak azokkal az emberekkel fog személyes interjút készíteni, akik valóban értékesnek tűnnek számára az adott munkakör betöltésére.

Hogyan adjunk fel állásportálon hirdetést?

A hirdetés feladása során meg kell határoznunk, hogy milyen szolgáltatásokat szeretnénk igénybe venni a toborzás során. Mik azok a feladatok, amiket másra bíznánk?

A szöveg pontos megfogalmazása alapvető fontosságú, hiszen ez garantálja azt, hogy aki olvassa, meg tudja ítélni, őt keressük-e vagy sem. Ennek alapján fog dönteni, hogy beadja-e a pályázatot.

A részletes paraméterek megadása után várhatjuk a jelentkezőket, akik között biztosan megtaláljuk a potenciális új kollégákat.

(x)







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!