|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Idegenforgalom | A Hyatt globális portfóliójának szerves bővülése
IDEGENFORGALOM
OTS-MTI: A Hyatt globális portfóliójának szerves bővülése
2023-02-15 08:07 |
A Hyatt átalakuláson alapuló növekedése a Dream Hotel Group tervezett felvásárlásával, a Caption by Hyatt márka globális terjeszkedésével és a Hyatt globális portfóliójának szerves bővülésével folytatódik. A Hyatt Hotels Corporation bejelentette, hogy a Hyatt jó pozícióban van ahhoz, hogy 2023-ban és azon túl is folytatódjon átalakuláson alapuló növekedése, a szállodalánchoz tartozó, világszerte rekord nagyságrendet képviselő közel 117 000 szobával, a 2022 év végi állapot szerint. A szállodalánchoz tartozó majdnem minden negyedik ingatlan az életstílust képviselő szállodák kategóriájába tartozik, ami a meglévő szállodabázis 10 százalékát képviseli, tovább erősítve a Hyatt vezető pozícióját a luxus-, életstílust képviselő és szabadidős vendéglátási szegmensekben. E nagy értékű ingatlanok arányának jelentős növekedése a Hyatt portfólióján belül kiterjeszti a vendégek által megtapasztalt rendkívüli élményt, ami hajtóereje lehet a World of Hyatt hűségprogram Hyatt portfólióján belüli további penetrációjának. E növekedés jelentős hajtóereje a Dream Hotel Group életstílus szálloda-márkájának és igazgatási platformjának bejelentett eszközkönnyű felvásárlása, amelytől azt várják, hogy jól bevezetett, életstílust képviselő szállodamárkákat - köztük a Dream Hotels, Unscripted Hotels és a The Chatwal márkákat - hozza majd a Hyatt portfóliójába. A Dream Hotel Grouphoz tartozó ingatlanok kivételes élményt nyújtó vendégszeretetükről ismertek, köztük stratégiai és nem konvencionális programokat kínáló, a márkák együttműködésén alapuló hotspot éttermekkel és éjszakai szórakozóhelyekkel, amelyekhez vezető tervezők által kigondolt, a tartalom és a csillogás egyensúlyát nyújtó design párosul. A felvásárlással a Hyatt-család több, mint 600 új kollégát köszönthet, akik a Hyatt életstílus-élményt kínáló globális portfólióját a kivételes élményt nyújtó vendéglátás terén elmélyült szakértelemmel gazdagíthatják, és elősegítik a Hyatt márka kiterjesztését olyan stratégiai desztinációkra, mint Nashville, Hollywood, Las Vegas, South Beach, Saint Lucia, Doha és New York City. Ezzel egyben a Hyatt márkák olyan piacokra is belépnek, mint a Catskills New York államban, vagy a Valle de Guadalupe Mexikóban. Ezen túlmenően, a Caption by Hyatt márka - amely egy felsőkategóriás, előremutató életstílust képviselő szálloda dizájnját és kényelmét ötvözi egy ételt és italt nem, csak szállást nyújtó (select-service) ingatlan rugalmasságával - a Caption by Hyatt Beale Street Memphis szálloda 2022. évi megnyitását követően jelentős növekedés előtt áll. A várakozások szerint a márka növeli jelenlétét Tennessee államban a Caption by Hyatt Chattanooga szállodának a 3H Grouppal együttműködésben történő megnyitásával (várhatóan 2024-ben), és Kaliforniában is megjelenik a Caption by Hyatt Roseville szálloda az LRE & Companies és az American Hospitality Services, Inc. vállalatokkal, valamint a Caption by Hyatt Sacramentónak a Presidio Hotel Development LLC-vel és a 29th Street Capital társaságokkal együttműködésben történő megnyitásával (mindkettő 2026-ra várható). A Caption by Hyatt márka nemzetközi viszonylatban is terjeszkedik, korábban bejelentett szállodákkal, amelyek megnyitása Kínában és Japánban 2023-ban, Vietnamban 2025-ben és Sydney-ben az elkövetkező években várható. E márka alapelve az emberekkel és a hellyel való törődés és közöttük kapcsolódások megteremtése, ily módon a Caption by Hyatt márka elkötelezett az iránt, hogy sokféle tehetséget, kereskedelmi partnert, kézműveseket, és beszállítókat alkalmazzon - és ünnepelje és érvényre juttassa azon közösségekben élő emberek sokféleségét és sokszínűségét, amelyek helyszínt adnak a Caption by Hyatt szállodáknak.
merítsünk és empátiával vezessünk. Új luxus-, életstílust képviselő és szabadidős szállodaingatlanok prominens piacokon A Hyatt további szerves növekedést vár a luxus-, életstílust képviselő és szabadidős kínálatában, elvíve az átgondolt dizájnt, az újító jellegű étel- és italkínálatot és a személyre szabott szolgáltatást a világ minden tájára. A Park Hyatt márka az alábbiakra készül:
(Business Wire/OTS)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Nemzeti Tőkeholding | visszajelzés | mérnök | szilva | takarítás | kávéfőző | Euromoney | ebédházhozszállító | álláskeresés | CIB Bank | home office | táplálékkiegészítő | Profession.hu | BMW | vállalkozás | E.ON | marketing | napelempark | állásjelentkezés | frissdiplomás | szülési szabadság | kutya | De'Longhi | Mol
|
PARTNEREINK
|